نوشته شده توسط : جعفر

[vc_row][vc_column][vc_row_inner][vc_column_inner width="1/3"][vc_MovingBg port_name=" طراحی سایت شمال نیوز" port_bg="1797" port_url="url:http%3A%2F%2Fpayamava.net%2Fportfolio%2F%25d8%25b7%25d8%25b1%25d8%25a7%25d8%25ad%25db%258c-%25d8%25b3%25d8%25a7%25db%258c%25d8%25aa-%25d8%25b4%25d9%2585%25d8%25a7%25d9%2584-%25d9%2586%25db%258c%25d9%2588%25d8%25b2%2F||target:%20_blank|" port_moving="true"][/vc_column_inner][vc_column_inner width="1/3"][vc_MovingBg port_name="طراحی سایت تدبیر" port_bg="2520" port_url="url:http%3A%2F%2Fpayamava.net%2Fportfolio%2F%25d8%25b7%25d8%25b1%25d8%25a7%25d8%25ad%25db%258c-%25d8%25b3%25d8%25a7%25db%258c%25d8%25aa-%25d8%25aa%25d8%25af%25d8%25a8%25db%258c%25d8%25b1%2F|title:%D8%AA%D8%AF%D8%A8%DB%8C|target:%20_blank|" port_moving="true"][/vc_column_inner][vc_column_inner width="1/3"][vc_MovingBg port_name="طراحی سایت مشهد تریبون" port_bg="850" port_url="url:http%3A%2F%2Fpayamava.net%2Fportfolio%2F%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%A8%D9%88%D9%86||target:%20_blank|" port_moving="true"][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_btn title="مشاهده همه نمونه کارهای خبری" style="custom" custom_background="#bccd37" custom_text="#0a0a0a" shape="round" align="center" i_align="right" i_type="typicons" i_icon_typicons="typcn typcn-eye" add_icon="true" el_class="btn-round" link="url:http%3A%2F%2Fpayamava.net%2Fportfolio_cat%2F%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AE%D8%A8%D8%B1%DB%8C%2F|title:%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C%20%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA%20%D8%AE%D8%A8%D8%B1%DB%8C|target:%20_blank|"][vc_column_text]

طراحی سایت  خبری

عصر حاضر دنیای خبر و اطلاعات بوده و آگاهی از اخبار و رویدادها برای آحاد جامعه از اولویت های مهم است. چه آنکه برای آپدیت بودن بایستی در اسرع وقت از خبرها مطلع شد. طراحی سایت خبری که در اطلاع رسانی و ارایه اخبار جدید و دست اول به مردم ابزار کلیدی و کارآمدی است در دو دسته طراحی سایت خبر عمومی و طراحی سایت اخبار تخصصی می تواند اجرا و پیاده سازی گردد.

بطور مثال در زمینه  هایی که محتوای خبری آنها عمومی و متنوع می باشد می توان به  سایت «خبرگزاری فارس » و یا سایت خبری «ایسنا» و یا وب سایت خبرگزاری «مهر» و در زمینه دسته دوم که به درج خبرهای خاص و یا تخصصی می پردازند به سایت «معدن نیوز» با موضوعات اخبار صنایع معدنی ایران؛ سایت «ایلنا» به اخبار و وقایع مشاغل و کار؛ سایت «میراث آریا»  به رویدادهای گردشگری و صنعت توریسم؛ سایت «خبرگزاری بین‌المللی ایکنا» که به خبرهای مذهبی و قرآنی می پردازد اشاره نمود.

طراحی سایت خبر خوان نیز از جمله طراحی های وب سایت خبری می باشد. وب سایت « خبر خوان »  سایتی است که خبرها را از منابع سایت های خبری دیگر جمع آوری نموده و تیتر و خلاصه ای از خبرها را جهت نمایش به کاربران فراخوانی می کند و کاربر با کلیک بر روی عنوان خبر به سایت اصلی که خبر از آنجا ذکر شده است، رهنمون می شود. قبل از هر چیز توجه به این موضوع بسیار حائز اهمیت است که طراحی سایت به مانند تمام حرفه های دیگر در دنیای مدرن امروزی نیاز به تخصص های حرفه ای دارد. فکر کنم اگر پیش از هر چیز ابتدا شاخصه های طراحی سایت حرفه ای و طراحی سایت شرکتی را بدانید با دید بهتری اقدام به طراحی سایت خود خواهید کرد.

طراحی سایت خبری

از جمله سایت های خبر خوان می توان سایت های «تی نیوز» و «قطره» را مثال زد.

کاربرد طراحی سایت خبری

اصلی ترین کارکرد و کاربرد طراحی سایت خبر در اختیار گزاردن خبرهای تازه و دست اول به مخاطبان است. در طراحی سایت خبری بایستی این نکته پایه ای مد نظر قرار گیرد که سایت قابلیت بروز رسانی سریع  را دارا باشد تا بتوان متن اخبار جدید را در آن بارگزاری نمود.

طراحی وب سایت خبرگزاری های مشهور جهان

اغلب روزنامه ها و نشریات و همچنین شبکه های تلویزیونی و رادیویی معتبر و مشهور جهان علاوه بر ابزارهای رسانه ای خود دارای سایت خبری بین المللی نیز می باشند تا بتوانند هواداران خود را بیشتر تحت پوشش خبری قرار دهند و نیز مخاطبان جدیدی را به سوی خود جذب نمایند. این مساله اهمیت و جایگاه ویژه طراحی وب سایت  خبری را بیشتر آشکار می سازد. از اینگونه وب سایت ها می توان

بی بی سی، آشیوتدپرس، سی ان ان، خبرگزاری رویتر و ... را بعنوان نمونه ذکر کرد.

امکانات طراحی وب سایت خبرگزاری

  • طراحی بخش منو
  • اطلاعات تماس
  • ایجاد دسته بندی
  • عکس و فیلم
  • تعیین سطوح دسترسی
  • طراحی بخش ارسال خبر
  • قابلیت الصاق واتر مارک
  • طراحی سیستم مدیریت متون
  • تعیین خروجی خبر
  • تعریف و تعیین نوع خبر
  • پخش آنلاین ویدئو
  • فیلد جستجو
  • آمار
  • ایجاد زمانبندی
  • طراحی پنل مدیریت تبلیغات
  • طراحی صفحه دیدگاه ها
  • طراحی صفحه بایگانی
  • پیاده سازی RSS
  • طراحی سیستم مدیریت ماژول ها و امکانات دیگر

 طراحی سایت خبری در پیام اوا

امکان ایجاد اخبار پُربیننده در قسمت پُر بازدیدها بر اساس میزان مشاهده، اخبار جدید در قسمت تازه ها و نیز اخبار ویژه و داغ و همچنین ماژول نظر سنجی از امکانات وب سایت های خبری محسوب می شود.

قابلیت های طراحی سایت خبری توسط پیام آوا

شرکت پیام آوا با استفاده از طراحی سایت خبری با PHP که یک تکنولوژی مبتنی بر سرويس دهنده می باشد و یکی از سریع ترین زبان های برنامه نویسی در عرصه وب برای اجرا و پیاده سازی سایت های خبری محسوب می گردد باعث افزایش سرعت لود صفحات شده و از همینرو مخاطبان می توانند اخبار و صفحات مختلف سایت را براحتی و با اتلاف کمتر وقت مشاهده و مطالعه نمایند.

در دنیای امروز که شایعات گاهی با سرعت بیشتری از اخبار واقعی منتشر می شوند، سایت های خبری معتبر موسوم به خبرگزاری های وظیفه سرعت بخشیدن به انتشار اخبار درست را برعهده دارند. طراحی سایت های خبرگزاری نیاز به تخصص های خاص خود دارد و ما در پیام آوا بهترین خدمات در این حوزه را به شما می دهیم.

اجرا و طراحی نسخه موبایلی سایت های خبری از مزایای دیگر پیام آوا است تا از طریق این نسخه کاربران بتوانند وب سایت اصلی خبر را به همان شکل و شمایلی که بر روی لپ تاپ یا کامپیوتر دیده می شود مشاهده و مورد استفاده قرار دهند.

داشتن سئوی قوی از خصوصیات دیگر طراحی وب سایت خبری توسط پیام آوا می باشد، تا از طریق سئوی قدرتمند سایت شما در میان انواع وب سایت های خبری از رتبه و امتیاز خوبی در موتورهای جستجو برخوردار بوده و همواره پیش روی مخاطبان باشد. از سوی دیگر همچنانکه این روزها بحث بر سر  روش های بهینه سازی سایت زیاد شده است پیام آوا نیز به صورت تخصصی به این موضوع توجه ویژه دارد. سئو یا بهینه سازی وبسایت ها با کاربری های مختلف بر اساس الگوریتم های موتورهای جستجو بسیار حائز اهمیت است چرا که از این طریق آمار بازدید و ترافیک سایت  بالا رفته و خواسته های مدیران سایت تامین می گردد که پیام آوا در طراحی سایت خبری به این اصل مهم توجه ویژه دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی از مشاوره رایگان می توانید با متخصصان ما تماس حاصل فرمایید.

[/vc_column_text][vc_message message_box_style="solid-icon" message_box_color="vista_blue" icon_fontawesome="fa fa-taxi"]

پیام آوا با طراحی سایت کاربر پسند و با ظاهری چشمگیر و همچنین امکان بروز رسانی آن موجب می گردد تا سایت شما همیشه فعال و در معرض دید بوده و نسبت به رقبا از جایگاه بالاتری برخوردار باشد. پیام آوا همچنین می تواند با هزینه های اندک تبلیغات گوگل ادوردز را برای سایت شما انجام دهد تا از همان روزهای نخست بارگزاری سایتتان در رتبه های برتر گوگل دیده شوید.

[/vc_message][vc_empty_space][vc_WidgetBox iconfa="fa-newspaper-o" wtitle="درخواست مشاوره طراحی سایت خبری" formid="2"][/vc_column][/vc_row]



:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

همان طور که می دانیم دنیا به سمت تکنولوژی پیش می رود و تمامی کارها از حالت دستی بیرون امده و با کمک تکنولوژی روز انجام می شوند . یکی از مواردی که پیشرفت زیادی داشته است درب اتوماتیک است . درب اتوماتیک دارای انواع زیادی می باشد که کاربرد های فراوانی دارد . به عنوان مثال یکی از انواع درب های اتوماتیک ، درب اتوماتیک پارکینگ است که امروزه استفاده از درب اتوماتیک پارکینگی بسیار زیاد شده است و در میان افراد رواج یافته است. در منازل و شرکت ها و سازمان ها و سایر مکان های دیگر از درب پارکینگی استفاده می شود.

برای عبور و مرور ماشین ها و وسایل نقلیه درب اتوماتیک پارکینگی سهولت زیادی ایجاد کرده زیرا توانسته تا حدود زیادی درزمان صرف جویی کند و به عبور و مرور سرعت بالاتری ببخشد. با کمک درب اتوماتیک پارکینگی باز و بسته کردن درب ها آسان می گردد و لازم نیست افراد از خودرو شان بیرون اومده و درب را باز و بسته نمایند .

تمامی این کار ها به وسیله ی فشردن یک دکمه یا ریموت انجام پذیر بوده و دارای سرعت بالایی است .

یکی دیگر از خوبی های درب اتوماتیک پارکینگ این است که این درب ها محافظ های خوبی هستند در برابر دزدان زیرا به راحتی نمی توان درب را باز کرد و به ریموت نیاز است. یکی دیگر از انواع درب اتوماتیک ، درب اتوماتیک شیشه ای است که آن هم دارای کاربرد های بی شماری می باشد و در داخل ساختمان ها و اداره ها و مراکز خرید بزرگ استفاده می شود .

درب اتوماتیک شیشه ای امنیت بالایی داشته و همواره مورد توجه است زیرا سریعا و بدون اتلاف وقت باز و بسته شده و انرژی را نگاه می دارد . همچنین استفاده از این درب برای افراد ناتوان و افراد پیر امتیاز بزرگی محسوب می شود زیرا نیازی به وارد آوردن نیروی فیزیکی به درب اتوماتیک نیست و عبور و مرور از درب به اسانی امکان پذیر است . این درب های شیشه ای اتوماتیک دارای ظاهر شیک و خوبی هستند .

درب اتوماتیک کرکره ای از بیرون مثل یک دیوار محکم است که استقامت بالایی داشته و پر کاربرد است . جای نفوذی در این درب اتوماتیک وجود ندارد . درب اتوماتیک کرکره ای از نوع درب های است که محافظ بسیار خوبی برای داخل ساختمان است.

 

درب کرکره ای پس از تولید و عرضه همراه با موتور، تیغه، مرکز کنترل تحویل مشتری داده شده و دارای ضمانت نامه می باشد .

در تمامی حالات خریدار باید به کیفیت درب اتوماتیک توجه داشته باشد و ان را در نظر بگیرد .

تهیه ی درب اتوماتیک کرکره ای بر اساس نیازهای مشتری است که در چه شرایطی چه نوع درب اتوماتیکی را بخواهد و درخواست دهد و این درب ها در انواع متفاوتی می باشند یعنی به صورت دستی و اتوماتیک هستند . بیشتر نوع اتوماتیک درب کرکره ای مورد توجه افراد قرار می گیرد و سفارش داده میشود .

درب اتوماتیک شیشه ای لولایی

درب اتوماتیک شیشه ای لولایی بیشتر در مکان هایی کاربرد دارد که به دلیل عرض کم به عرض بیشتری برای بازشدن نیاز دارند .

همچنین این درب های اتوماتیک به گونه ای طراحی شده اند که در نصب نیازی به هیچ گونه تغییر در وضعیت ساختمان ندارند و می توان به سهولت روی درب فعلی آن را نصب کرد و این سیستم به صورت لولایی ( تک لتی و دولتی) با رعایت استانداردهای امنیتی بسیار بالا بر روی درب های موجود در ساختمان و همچنین برای ورودی های کم عرض درب اتوماتیک مناسبی می باشد .

درب اتوماتیک لولایی با استفاده از یک چشم الکترونیک یا دستگاه های کارت خوان عمل باز و بسته شدن انجام می گیرد، بیشتر از این نوع درب های اتوماتیک شیشه ای در منازل و مراکزی استفاده می شود که افراد سالمند و نا توان یا کم توان در آن زندگی می کنند. دلیل استفاده از درب اتوماتیک لولایی شیشه ای در این مکان ها نیز این است که به سهولت باز و بسته می شوند و مشکلی برای باز کردن افراد ناتوان نیست .

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------/ 

درب شیشه ای یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

البته استفاده از درب اتوماتیک لولایی شیشه ای محدود به منازل نمی شود بلکه در مدارس، فروشگاه ها و مراکز پر رفت و آمدی مثل بیمارستان ها، ایستگاه های قطار و... نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین این نوع از درب اتوماتیک به دلیل اینکه کارایی بسیار بالایی در صرفه جویی در انرژی دارند بیشتر مورد توجه و استقبال عمومی هستند.

درب اتوماتیک لولایی بیشتر در دو نوع مختلف به بازار عرضه می شود: درب اتوماتیک لولایی تک لنگه و درب اتوماتیک دو لنگه، درب اتوماتیک لولایی تک لنگه همان طور که از نامش نیز پیداست از یک لت یا لنگ ساخته شده که به طرف راست یا چپ باز می شود و در زمان باز شدن می تواند یک فضای 90 درجه ای را نمایان کند برای تردد خودرو در پاکینگ بیشتر مناسب است و یک قفل برقی یا مغناطیسی نیز در این درب ها وجود دارد این قفل بسیار برای درب ضروری است چرا که در صورت نبود این قفل درب با فشار زیادی باز خواهد شد و در نتیجه به درب آسیب جدی وارد می آید.

 

 

درب اتوماتیک شیشه ای لولایی دو لنگه نیز از دو لت که همانند هم در کنار یکدگیر قرار گرفته اند تشکیل شده است این دو لنگه با استفاده از جک هایی که در دو طرف درب تعبیه شده باز و بسته می شوند و امکان تردد خودرو را به افراد می دهند.

خریداران بیشتر از این درب اتوماتیک استفاده می کنند. همچنین درب های اتوماتیک دولنگه بیشتر در ساختمان هایی که دارای سقف هستند یا حیاط دارند کاربرد دارد. البته در نصب این گونه درب ها نباید از یاد برد که به اندازه طول هر لنگه درب باید فضای داخلی برای باز شدن آزاد گذاشته شود.

در انتخاب درب اتوماتیک لولایی شیشه ای باید به کارکرد و ساختار آن کاملا آگاهی داشته باشید و حداقل اطلاعات اولیه ای درباره این درب ها داشته باشید. این کسب آگاهی به این دلیل مفید است که می توان دست به انتخاب بهتری زد و در نهایت آسایش افراد را در نظر گرفت.

درب اتوماتیک کرکره ای یکی از انواع درب اتوماتیک محسوب می شود اکثر افراد درباره درب اتوماتیک مطالبی را خوانده اند یا از نزدیک با کارکرد و ویژگی های آن آشنا شده اند .

درب اتوماتیک کرکره ای از آن دسته درب های پر استحکام است که هم از نظر هزینه و هم از لحاظ اقتصادی کاملا به نفع استفاده کننده است و به همین دلیل طرفداران خاص خود را دارد.

درب اتوماتیک کرکره ای نیز در انواع مختلفی به بازار عرضه می شود که به منظور اهداف و مصرف خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین این درب ها کاملا به نفع استفاده کننده هستند چرا که این درب ها کاملا از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند.

 

 

تولید درب اتوماتیک کرکره ای بر اساس خواسته و نیازهای مشتریان در انواع مختلف است، این درب ها هم به صورت دستی و هم اتوماتیک به بازار عرضه می شود؛ گرچه نوع اتوماتیک الان بسیار مورد توجه و استفاده قرار می گیرند. درب کرکره ای مانند یک عایق بسیار خوبی از ورود و خروج انرژی گرمایشی و سرمایشی عمل می کند.

در مقایسه ای که بین پنجره های شیشه ای و درب اتوماتیک کرکره ای شده به این موضوع رسیده اند که 40% از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند.


-----------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی  و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند.

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نصب درب اتوماتیک کرکره ای

نصب درب اتوماتیک کرکره ای فضای کمی را به خود اختصاص می دهد، البته نصب به صورت رولی است که یا به سمت بالا جمع می شود یا در داخل ساختمان اگر فضایی موجود باشد جمع می شود؛ البته در برخی موارد که در داخل ساختمان فضای کافی نباشد به بیرون رول می شود. درب اتوماتیک کرکره ای در مقابل عوامل طبیعی مثل آتش سوزی، باد و باران و در اوضاع ناگوار و آب وهوای نامساعد مقاومت خوبی دارند.

کرکره برقی یا درب اتوماتیک کرکره ای همانند یک دیوار بسیار مستحکم عمل می کند و به هیچ عنوان جای نفوذی باقی نگذاشته است. همچنین این درب ها محافظ بسیار خوبی از داخل ساختمان عمل می کنند.

درب کرکره ای یا کرکره برقی از سوی برندهای معتبری تولید و عرضه می شود و با تمامی قسمت های یک درب کرکره ای مانند موتور، تیغه، مرکز کنترل تحویل مشتری داده می شود باید خریداران توجه کنند که تهیه درب ها از شرکت های معتبر تولیدی تضمین کننده کیفیت خوب این نوع درب ها نیز می باشد، موضوعی که در این میان اهمیت دارد این است که باید خریداران قدرت تشخیص درب اصلی را از تقلبی داشته باشند که به نظر می رسد کمی زمان بر و سخت باشد.

 

نوع دیگری از درب اتوماتیک کرکره ای  با موتور سانترال نیز تولید شده که برای پارکینگ هایی که حدودا 15 واحد دارند استفاده می شود، این نوع درب ها با کاسه فنر باز و بسته می شوند، همچنین این نوع درب ها فقط در دو مدل عرضه می شود که عبارتند از 180 و 250 کیلو است ؛ این نوع درب ها به دلیل وجود کاسه فنر که بر روی محور اصلی سوار است با سرعت عالی و به دفعات زیادتری باز و بسته می شوند.

حتی در صورت قطع برق نیز این درب اتوماتیک با کمک خلاص کن باز و بسته خواهد شد.

منابعی برای مطالعه بیشتر در زمینه سئو و بهینه سازی سایت

  1. http://seokaranfrada.blogtez.com
  2. http://webonline.niloblog.com
  3. http://seokavan.avablog.ir/
  4. http://web-designer.bigsite.ir
  5. http://seo-webdesigner.avablog.ir
  6. https://seokar-ir5.blogsky.com
  7. www.seowebbaz.LoxBlog.Com
  8. https://webkavan.persianblog.ir
  9. http://webkavan.sitearia.ir
  10. https://5deb45e47d646.site123.me
  11. https://webkaran.blog4ever.com
  12. http://seowebkaran98..com

___________________________________________



:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

راهبند

شاید ابهامی برای شما وجود داشته باشد که راهبند چیست و به چه وسیله ای راهبند گفته میشود نام این محصول شاید کمی ابهام آمیز باشد اما اگر کمی شما را راهنمایی کنیم حتما متوجه میشوید که راهبند چیست مسلما در زندگی روزمره خود این وسیله را دیده اید اما چون زیاد با آن سروکار نداشته اید نام آنرا نمیدانید به قول معروف باید حتما ببینید تا بگوئید کاربردش چیست و در کجا ها به کار میرود .بیشتر از این قصد نداریم ذهن شما را گنگ نگه داریم و سعی میکنیم به سرعت راهبند را برایش باز کنیم . اگر با خودرو شخصی و یا آژانس وارد بیمارستان و یا محیط های اداری و کارگاهی شده باشید به احتمال زیاد یک توقف کوچک در درب نگهبانی و کیوسک آن محل داشته اید و منتظر این بودید که لوله دراز زی که با یک موتور جابجا میشود بالا برود و اجازه ورود به داخل محوطه به شما داده شود همین وسیله ای که از دیدگاه عمومی لوله نامیده میشود راهبند نام دارد.

کاربردهایی که یک راهبند دارد:

به طور کاملا واضح میتوان از نام و نشان آن فهمید که چه کاربردی دارد. وسیله است که راه را میبندد و در صورت لزوم و صدور اجازه از طریق سیستم نگهبانی راهبند باز میشود.موارد استفاده از راهبند در درب ورودی بیمارستان ها و ارگان های دولتی و دانشگاه ها و سایر اماکن حتی مجتمع های مسکونی میباشد که تحت نظارت و کنترل نگهبان و شخصی است که در کانکس قرار دارد بوسیله یک ریموت بالا و پائین میرود و برخلاف تصور عموم تکنولوژی خاصی ندارد.امروزه در ساخت و سازهایی که در سطح شهرها و مناطق وجود دارد پس از اتمام مراحل ساخت ابتدا به ساکن پیمانکار اقدام به خرید و نصب راهبند میکند تا از ورود هر شخصی به داخل جلوگیری شود.دلیل استفاده از راهبند در اماکن دولتی مسائل امنیتی میباشد

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

درب شیشه ای چیست؟  یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

چرا استفاده از راهبند ضروری است؟

اگر راهبند در کنار درب ورودی نباشد به راحتی و بدون هیچ مجوزی میتوان به داخل مکان رفت که بر اساس مسائل امنیتی این موضوع کمی پیچیده است.در صورت وجود فردی که کنترل آنرا در دست دارد میتوان به طور کامل خودرو و فردی که قصد دخول به محوطه دارد را وارسی میکند اگر مشکلی نبود راه برای او باز میشود اما در صورت وجود هرگوهه شک و شبه ای نگهبان میتواند از باز کردن راه خودداری کنید و برای بررسی نهایی جهت آشنایی بیشتر و کسب اطلاعات و درخواست کارت شناسایی نگهبان با فرد صحبت های لازم را انجام دهد و در صورت نبودن مشکل راه را برای فرد باز کند در غیر اینصورت از ورود فرد ممانعت کند.پس تا اینجا به یکی از مهمترین مزیت های راهبند پی بردیم و فهمیدیم که برای ایجاد یک فضا و مانع امنیتی چقدر میتواند موثر واقع شود.اما برخی از راهبند ها جنبه ایمنی ندارد و کسی آنرا تحت نظر ندارد به طور کلی برای یک ایست کوچک به کار میروند و به صورت خودکار در صورت نزدیک شدن خودرو به راهبند باز میشود اما نکته ناگفته اینجاست که راهبندهای اتوماتیک برای اماکنی میباشد که مسائل امنیتی زیاد مهم نیست و صرفا به عنوان یک مانع شاده به کار میرود.

راهبند های امروزی

امروزه راهبند ها حاوی یک دوربین مدار بسته هستند که به صورت پیوسته و مداوم در حال ثبت و ضبط فیلم و تصویر افرادی است که در حال انتظار برای باز شدن راه هستند اولین مزیت وجود دوربین مدار بسته روی راهبند ثبت پلاک تمامی خودروها میباشد و علاوه بر آن تصویر صورت راننده و سرنشینان به طور واضح ثبت میشود که در صورت بوجود آمدن هر گونه مشکل از طریق تصاویر و فیلم ها بتوان سند و مدرکی را برای اثبات جرم ارائه داد.سری اول  برقی نبودند و به صورت دستی جابجا میشدند که باید مشقت های فراوانی را برای بالا بردن و پائین آوردن آن میکشید البته در این نوع راهبند ها در زمان خود از کارآیی بسیار خوبی بهره مند بودند اما در حال حاظر اتوماتیک نبودن هر وسیله ای غیر منطقی میباشد.نسل قدیم راهبند ها بوسیله یک لوله آهنی سنگین ساخته میشد که یک سر آن به پایه نگهدارنده متصل میشد و با یک قرقره و دستگیره جابجا میشد.برای بالا بردن راهبندهای قدیمی یک نفر باید به طور مداوم و همیشگی در کنار دستگیره راهبند می ایستاد تا اقدام به حرکت دادن آن کند.اما در ساخت  نسل جدید از تجهیزات و تکنولوژی های نوین بهره میگیرند که کار را بسیار ساده کرده است.همان لوله به اصطلاح بلندی که مداوم بالا پائین میشود دیگر از جنس آهن سنگین نیست و از پلاستیک های فشرده و مقاوم و یا از آلیاژهای فلزی سبک ساخته میشود که با هر نوع شرایط آب و هوایی پشتیبانی میکند و در صورت تابش نور مستقیم آفتاب و گرمای بیش از اندازه دچار آسیب دیدگی نمیشود و همچنین در صورت بارش برف و باران و سرمای زیر صفر درجه هم واکنشی از خود اعم از زنگ زدگی نشان نمیدهد.راه بندهای امروزی به یک باکس مستصیلی شکل که روی زمین قرار دارد متصل میشود و قسمت انتهایی لوله به موتور موجود در باکس وصل شده است موتور راهبند از قدرت بسیار بالایی برخوردار است تا بتواند وزن میله را تحمل کند و توانایی هزاران هزار بار جابجایی آنرا داشته باشد و موجب خرابی نشود.روی این جعبه و باکس  هم امروزه دوربین نصب میشود که برای مسائل امنیتی بسیار مفید است.

انواع و اشکال راهبند

راهبندها در شکل های مختلفی در بازار وجود دارد که بر اساس نیاز خریداری میشود مثلا برای مکانهایی که طول درب ورودی بلند است راهبندهای بلند و دراز خریداری میشود و یا در مکانهایی که ورودی کوچکی دارند از راهبند های کوتاه استفاده میشود.و یا اگر ورودی ساختمان خیلی عریض و پهن باشد بایستی از دو عدد راهبند استفاده کرد که یکی در سمت چپ و دیگری در سمت راست نصب میشود و همزمان با یکدیگر توسط یک ریموت کنترل میشوند و بالا میروند.نوع دیگر از راهبند هم وجود دارد که برقی و خودکار نیست و فاقد میله است و به جای میله از زنجیر استفاده میشود.

سرعت جابجایی انواع راهبندها:

راهبند ها از سرعت جابجایی بسیار بالایی برخوردار نیستند یعنی کمی آهسته حرکت میکنند البته میتوان سرعت آنرا بالا برد اما ممکن است که به موتور آن آسیب برساند.سوالی که در این میان وجود دارد این است که در صورت قطعی برق چگونه امکان حرکت راهبند وجود دارد در واقع موتوری که در راهبند تعبیه شده است دارای یک سیستم یو پی اس و باتری است که در صورت فقدان برق و الکتریک بتواند برای چندین ساعت راهبند را به حرکت درآورد و در صورت متصل شدن دوباره برق یو پی اس و باتری آن برای بار دیگر شارژ میشود. علاوه بر ریموت کنترل یک دکمه و کلید در اتاق نگهبانی وجود دارد که میتوان از طریق آنرا راهبند را روشن و خاموش کرد.میله هم به گونه ای طراحی شده است که در صورت برخورد خودرو با آن وسیله نقلیه دچار خوردگی و صدمه نگردد و قدرت تخریب آن پائین است.روی این میله هم طرح هایی با رنگ قرمز هک شده است تا توجه راننده را به خود جلب کند و ایست کامل را قبل از برخورد به آن انجام دهد.مدت زمان و بازه زمانی که راهبند طول میکشد تا باز شود حدود ۶ الی ۸ ثانیه میباشد حتی زمان باز و بسته شدن برخی از راهبند ها حدود ۴ ثانیه میباشد که باید موتور آن بسیار قوی باشد تا بتواند در این بازه زمانی کوتاه میله را جابجا کند.ابعاد میله هم سفارشی است و در برخی از محصولات طول میله آن حدود ۱ الی شش متر میباشد اما اگر اندازه درخواستی شما در محصولات موجودی شرکت وجود نداشت میتواند سایز مورد نظر خود را سفارش دهید.راهبندهای امروزی جهت کنترل هوشمندانه تر امکان اتصال به کامپیوتر را دارد.

راهبند بازویی

این تیپ راهبند که در تصویر راهبند مدل جیوتو برند bft را مشاهده می کنید، شامل یک بدنه اصلی و بازو متصل به آن می باشد که بصورت اتوماتیک و موتورایز بازو را 90 درجه باز و بسته می کنند. این تیپ راهبندها امنیتی نبوده و برای عرضهایی تا 8 متر نیز مورد استفاده قرار می گیرند و فقط برای کنترل عبور و مرور مورد استفاده قرار می گیرند. راهبندهای بازویی نیز در بازار به چند تیپ اصلی تقسیم بندی می شوند، که در ادامه این راهبندها توضیح داده می شود.

راهبند

قیمت انواع راهبند

  •  راهبند الکترومکانیک 220 ولت

این راهبندها دارای موتور و گیربکس می باشند که موتور این راهبند از نوع 220 ولت می باشد.این راهبندها ارزانتر بوده ولی در برابر حجم زیاد تردد مناسب نمی باشند.

  •  راهبند الکتروهیدرولیک 220 ولت

برای رفع ایراد راهبندهای 220 ولت که محدودیت تردد داشتند، کمپانی های تولید کننده راهبند به سراغ گزینه بهتری در راهبندهای بازویی رفتند که پیشنهاد انها راهبند هیدرولیک بود که محدودیت تردد را مرتفع می کرد. البته این راهبند ها هم دارای ایراداتی مانند هزینه نگهداری بالا، تعمیرات سخت پمپ هیدرولیک و اصطهلاک بالا نسبت به راهبندهای الکترومکانیک می باشند.

  •  راهبند الکترومکانیک 24 ولت

نسل بعدی راهبند بازویی معرفی شده توسط کمپانی های بزرگ سازنده راهبند، راهبندهای الکترومکانیک 24 ولت می باشند که در واقع برای برطرف کردن نواقص دو تیپ راهبند قبلی به بازار معرفی گردیدند، این راهبندها مشکلی در تردد انبوده ندارند و به عبارت دیگر بدون محدودیت تردد ارائه می گردند.

راهبند بازویی دارای تجهیزات جانبی مانند مکانیزم خم شوند بازو، پوشش روی بازو، فلاشر هشدار دهنده، ریسه های LED هشدار دهنده روی بازو  . . .  می باشند که شما در هنگام خرید از پارسیس الکترونیک می توانید آنها را سفارش دهید.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی  و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

انواع راهبند BFT ایتالیا

 راهبند زنجیری

تیپ دیگر راهبندهای راهبندهای زنجیری می باشند که این راهبندها زنجیری را در مسیر تردد بصورت اتوماتیک بالا و پایین می برند، تیپهای موتوری مختلفی در این نوع راهبندها استفاده می شوند که در این راهبندها نیز موتوری 24 ولت دی سی از مقبولیت بیشتری برخوردار بوده و حجم تردد انبوه را پشتیبانی می کنند. راهبندهای زنجیری شامل دو استوانه در دو طرفین مسیر می شوند که درهر کدام از این راهبندها موتور و گیربکسی قرار دارد که به کمک این مکانیزم زنجیر در راهبند زنجیری بالا و پایین می رود.

 

انواع راهبند BFT ایتالیا

راهبند-زنجیری

قیمت انواع راهبند

راهبند ستونی یا بولارد

تیپ دیگر راهبندها راهبند ستونی یا بولارد می باشد. این راهبندها یا بولاردها بصورت یک استوانه از زمین بالا آمده و مسیر تردد را مسدود می کنند. این راهبندها برای محیطهای امنیتی مورد استفاده قرار می گیرند و بر اساس میزان ضربه ای که می توانند  در هنگام تصادف تحمل کنند دسته بندی می شوند.

بولارد

 

قیمت انواع راهبند

این راهبند ها به دو تیپ اصلی هیدرولیک و الکترومکانیک دسته بندی می شوند و شامل پارامترهای تاثیر گذاری مانند قطر سیلندر، ارتفاع و . . . می باشند.بولاردهای امنیتی در تیپهای قوی خود می توانند کامیونتی با سرعت 50 کیلومتر و وزن 5 تن را منهدم کنند و اجازه عبور آن را ندهند در ادامه می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و فیلم مربوط به تست فنی این راهبند ستونی یا بولارد امنیتی را از نزدیک مشاهده نمایید.

 

پارک نگهدار

از تجهیزات دیگری که در پارکینگهای هوشمند مورد استفاده قرار می گیرد، پارک نگهدارهای برقی و اتوماتیک می باشد که هر مالک یا ساکن آپارتمان جهت جلوگیری از تصرف فضای پارک خود توسط دیگر افراد می تواند این تجهیز را در فضای پارک اختصاصی خود نصب نماید. اگر چه این تیپ پارک نگهدار جز راهبندها دسته بندی نمی شوند ولی به علت کاربری زیاد در پارکینگهای امروزی پارک نگهدار هم در این مقاله تشریح گردیده است.

 

-----------------

منابعی برای مطالعه بیشتر در زمینه سئو و بهینه سازی سایت

http://seowebdesigning.deyblog.ir

http://seokav1.deyblog.ir

http://seowebkar.deyblog.ir

http://webdesigner55.deyblog.ir

http://webdar.deyblog.ir

http://seokav.deyblog.ir

http://webkaran5.deyblog.ir

http://seowebmaster5.deyblog.ir



:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

  • عایق بودن در برابر گرما و سرما

  • صرفه جویی در انرژی

  • عایق صدا

  • به دلیل عدم تماس  دست مانع از شیوع بیماری های واگیر دار میشود

  • امکان استفاده با هر نوع معماری

  • کنترل رفت و امد

  • و …. .

 

درب اتوماتیک شیشه ای به چند دسته تقسیم میشود

 

  • درب اتوماتیک شیشه ای کشویی

  • درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

  • درب اتوماتیک شیشه ای منحنی

  • درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی

  • اتوماتیک شیشه ای اتوبوسی

  • درب اتوماتیک شیشه ای گردان

  • درب اتوماتیک شیشه ای لولایی

  • درب اتوماتیک شیشه ای رادیولوژی

 

این درب ها علاوه بر برخورداری از ویژگی های درب اتوماتیک شیشه ای هر کدام دارای مزیت های دیگری نیز در نوع خود دارا میباشد . که این مقاله مجال سخن گفتن از ان نیست .

امروزه از درب اتوماتیک شیشه ای در بسیاری از مکان‌هایی مانند بیمارستان‌ها، فروشگاه‌ها، سازمان‌ها و ... که جزو بیشترین رفت‌وآمدهاست استفاده می‌شود. به عنوان نمونه می توان شرکت کیش سل پارس را نام برد. درخواست معماران و مدیران ارشد این بناها خواستار استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای هستند؛ زیرا استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای در ساختمان ها موجب استفاده راحت عموم از افراد جامعه می‌باشد، زیرا یکی از این موارد استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای، بهداشت افراد است. عدم وجود دستگیره در این درب‌ها تأثیر چشمگیری در جلوگیری از انتشار بیماری‌های واگیردار است.

از مزایای درب اتوماتیک شیشه ای می توان گفت:

  •  جلوگیری از اتلاف انرژی
  •  رعایت نظافت محیط به دلیل عدم برخورد افراد با شیشه 

انواع درب اتوماتیک شیشه ای

  1. درب اتوماتیک کشویی (Sliding Automatic Doors)
  2. درب اتوماتیک تلسکوپی (Telescopic Automatic Doors)
  3. درب اتوماتیک منحنی یا قوسی (Curved Automatic Doors)
  4. درب اتوماتیک تاشو یا اتوبوسی (Folding Automatic Doors)
  5. درب اتوماتیک دوار (Revolving Automatic Doors)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------/ 

درب شیشه ای یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنید.  تیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

درب اتوماتیک

درب به‌ عنوان قسمت اصلی و ارتباط دهنده یک ساختمان یا یک مکان همواره مورد توجه افراد بوده، به‌طوری‌ که از گذشته تا به امروز در روند شکل‌گیری و تحول آن تغییرهای فراوانی داشته. امروزه با پیشرفت در فنّاوری و کمک آن به زندگی جوامع بشری درب‌ها نیز شکل گذشته و قدیم به خود را از دست‌داده و با تکامل ساخت آن به‌صورت اتوماتیک درآمده است.

  • درب اتوماتیک به درب‌هایی گفته می‌شود که باز و بسته شدن آن به‌ صورت اتوماتیک و به‌ وسیله قطعات و ابزارهایی که بر روی درب سوار شده به اجرا درمی‌آید.
  • درب اتوماتیک در انواع مختلفی موجود است که بنا به نوع آن از اپراتور و قطعاتی خاصی استفاده می‌شود.
  • درب اتوماتیک به دلیل باز و بسته شدن اتوماتیک رفت‌وآمد از آن به سهولت و راحتی انجام می‌شود و این راحتی استفاده از درب اتوماتیک موجب شده که در بسیاری از مکان‌ها مورد استفاده عموم قرار بگیرد. درب اتوماتیک مدرن‌ترین نوآوری است که در آن قابلیت بالای عملکرد، امنیت، راحتی و طراحی یک اولویت است و به سمت اطمینان از این‌که راه‌حل‌های درب اتوماتیک هم تمرکز و هم‌چشم گیر بودن هر منطقه ورودی است، پیش می‌رود.
  • درب اتوماتیک موجود در رامادُر از بهترین قطعات و یراق‌آلات شکل‌گرفته، که دارای کیفیت بالا در کارکرد و عملکرد است که در تمام پروژه‌های اجرایی رضایت تمامی کارفرمایان را جلب نموده است.

قیمت موتور درب اتوماتیک شیشه ای

در اکثر موارد برای دستگاه‌های در بازکن اتوماتیک از موتورهای تک فاز استفاده می‌شود. این موتورهای درب اتوماتیک باید قابلیت چپ‌گرد راست‌گرد شدن داشته باشند؛ لذا از موتورهای تک فاز با دو سیم‌پیچ مشابه استفاده می‌شود که با سری قرار گرفتن یک خازن با هرکدام از سیم‌پیچ‌ها می‌توان جهت حرکت موتور را تغییر داد. معمولاً ۴ سیم از موتور خارج می‌شود که یک سیم به‌عنوان ارت و دوسیم دیگر به دو سر خازن وصل می‌گردند و یک سیم مشترک است.

قیمت موتور درب اتوماتیک شیشه‌ای نسبت به نوع موتور تعیین می‌گردد. تمام سیم‌های موتور در انتها به پایانه‌های مدار الکترونیکی وصل می‌شوند. این موتورها در توان‌های ۵۰ وات تا ۱۰۰۰ وات برای درب اتوماتیک مختلف از نظر اندازه و وزن مورد استفاده قرار می‌گیرد. تنها در مورد درب‌های دو لنگه از دو موتور استفاده می‌شود ولی در بقیه موارد یک موتور مورد استفاده قرار می‌گیرد. نکته‌ای که باید در مورد کار موتور توجه نمود این است که کار یکسره و مداوم موتور در این سیستم‌ها باعث داغ شدن موتور و آسیب دیدن آن می‌شود. لذا باید از باز و بسته کردن پشت سرهم درب بدون وقفه اجتناب کرد.

 

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

مشخص شدن قیمت درب اتوماتیک شیشه ای  به عوامل زیر بستگی دارد:

  •  مدل های مختلف درب شیشه ای اتوماتیک بسته به برند اُپراتور مورد نظر (کشور و شرکت تولید کننده) دارد.
  •  نوع فریم شیشه های درب اتوماتیک، پهنای دهنه درب اتوماتیک و مواردی دیگر بر قیمت محصول تاثیر گذار است.
  •  ابعاد، میزان متراژ شیشه مورد استفاده، داشتن شکل ظاهری منتظم و یا منحنی قیمت درب اتوماتیک شما متغیر است.
  •  تغییر در ابعاد استاندارد درب اتوماتیک بر نوع موتور و میزان قدرت آن تأثیرگذار است.
  •  ایجاد طرح بر روی شیشه که می تواند طرح های متفاوت از جمله لوگوی تجاری شما را شامل می شود.
  •  رنگهای متنوع شیشه سکوریت نصب شده نیز به نوبه خود بر قیمت درب اتوماتیک شیشه ای تأثیرگذار است.

--------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی  و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند.

تبلیغات میان متنی

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------



:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

 
 

سالهای دور طراحی سایت به صفحات استاتیک محدود بود. سایت ها با کمک کدهای HTML و CSS نگاشته میشد. در مدت بسیار کمی بعد از تولد وب شرکت هایی دست به ایجاد کدهایی برای تعامل بیشتر سایت ها با کاربران شدند. جاوا اسکریپت متولد شد و DOM را ایجاد کرد. سایت ها روز به روز تعاملات بیشتری با کاربران داشتند. زبان های برنامه نویسی مانند Asp بسرعت به سمتی حرکت کردند که کاربران قادر به بارگذاری اطلاعات روی سایت باشد. زبان های برنامه نویسی PHP هم در این مسیر شروع به حرکت کردند. به زودی شرکت هایی با کمک این زبان های برنامه نویسی اقدام به تولید نرم افزارهای تحت وبی کردند که کاربران بدون نیاز به دانش کد نویسی میتوانستند اطلاعات را در سایت خود بارگذاری کنند.

 

Cms چیست

 

تعریف CMS یا سیستم مدیریت محتوا 

محتوای یک سایت شامل کلیه اطلاعات یک سایت از نحوه چیدمان صفحات سایت تا نام صفحات تا متن صفحات تا عکس ها و رسانه های موجود در صفحات می شود. یک نرم افزار مدیریت محتوا به کاربران امکان میدهد که بتوانید بدون نیاز به دانش برنامه نویسی کلیه اطلاعات سایت خود را وارد سایت کنند و این اطلاعات را مدیریت نمایند. این جمله به آن معنا است که مثلا اگر شما قصد دارید یک صفحه تماس با ما ایجاد کنید. میتوانید در نرم افزار مدیریت محتوای خود، ایجاد صفحه جدید را کلیک کنید و سپس نام صفحه را وارد کرده و متن صفحه درباره ما را تایپ کرده و عکس های صفحه را آدرس دهی کنید. و تمام اینکار ها را بدون یک خط کد نویسی انجام دهید. Perl و Cold Fusion زبان هایی بودند که همگان گمان می کردند پایه گذار طراحی وب خواند بود. اما در واقعیت PHP از تمام آنها موفق تر عمل کرد و امروزه بیشترین کاربران CMS از نرم افزارهای مدیریت محتوای تحت PHP استفاده می کنند.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تبلیغات میان متنی

درب شیشه ای چیست؟ا   یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

چرا باید از CMS یا سیستم مدیریت محتوا استفاده کرد؟

CMS ها باعث می شود که محتوا گذاری سایت کاری شبیه تایپ در نرم افزار ورد باشد. شاید لازم باشد نرم افزار ورد را به استفاده کنندگان آن آموزش داد، ولی نرم افزار ورد یک نرم افزار بسیار ساده است که براحتی قابل یادگیری است. در یک جلسه دو ساعته میتوان اصول کلی کار با نرم افزار ورد را، از نحوه تایپ کردن و قرار دادن عکس و مانند آن را یاد داد. اگر کاربران وب با نرم افزارهایی مانند ورد آشنا باشند کار کردن با یک CMS برای آنها بسیار ساده خواهد بود و نیازی به آموزش نخواهند داشت. استفاده از CMS باعث می شود که دایره استفاده کنندگان وب سایت توسعه یابد. با ساده شدن بارگذاری اطلاعات روی سایت و امکان مدیریت اطلاعات بارگذاری شده روی سایت، هر کاربری می تواند با اندک اطلاعاتی از نحوه کار کردن با کامپیوتر یک سایت را مدیریت کند.

 

ASP CMS

 

معرفی Cms های مبتنی بر ASP

در این قسمت از مقاله قصد داریم شما را با سیستم های مدیریت محتوای منتشر شده بر پایه APS آشنا کنیم. مانند تمام زبان های برنامه نویسی یک برنامه نویس میتواند خود اقدام به تولید یک سایت با قابلیت های یک CMS در ASP کند. اما قطعا یک شرکت برنامه نویسی یک نرم افزار جامع ارائه می دهد. نرم افزار های که بر پایه ASP ارائه شده اند، معمولا از تحت لایسنس های غیر رایگان منتشر میشوند و تنها استفاده آموزشی از آنها رایگان است.

1- Kentico CMS

Kentico را میتوان بصورت رایگان دانلود و بصورت محدود بر روی سرور بارگذاری کرد. ولی استفاده از آن بعنوان یک نرم افزار مدیریت محتوای تجاری نیاز به خرید لایسنس دارد. که با توجه به نوع استفاده این لایسنس قیمت های متفاوتی دارد. سایت www.kentico.com توضیحات کاملی درباره لایسنس های این نرم افزار و نحوه استفاده رایگان از آن را ارائه داده است.

 

2- C1 CMS

نرم افزار متن باز است که تحت لاینس MPL منتشر میشود. شما نیازی به پرداخت هزینه بابت کدهای منبع نرم افزار ندارید. ولی استفاده از نرم افزار رایگان نیست و باید بابت آن هزینه پرداخت شود. در سایت ارائه دهنده این سیستم عامل به آدرس c1.orckestra.com این سیستم مدیریت محتوا را به عنوان بهترین سیستم مدیریت محتوا برای عرضه محصولات در سیستم کلاد معرفی کرده است. در قسمت Shop سایت میتوانید بر اساس نیاز خود سیستم مورد نیاز را تهیه کنید.

3- DNN

این نام مخفف DotNetNuke میباشد. هدف از طراحی این سیستم مدیریت محتوا، ایجاد امکان شناوری به داده ها است. این سیستم مدیریت محتوا براحتی میتواند برای هر پلتفرمی از موبایل تا تلویزیون سایت طراحی کند. سیستم مدیریت محتوای DNN تحت لایسنس MIT عرضه میشود و شما میتوانید از آدرس http://www.dnnsoftware.com نسخه رایگان آن را دریافت و استفاده کنید. فراموش نکنید که شما ملزم به نگهداری کپی رایت در کدهای منبع خود هستید. ولی لزومی به تبلیغ سایت سازنده در نمای اصلی سایت ندارید. شاید با توجه به رایگان بودن DNN بتوان آنرا بعنوان یکی از سیستم های مدیریت محتوا که ممکن است در ایران مورد اقبال قرار بگیرد معرفی کرد.

4- mojoPortal

یک سیستم مدیریت محتوا که بصورت متن باز و رایگان ارائه شده است. هدف این سیستم مدیریت محتوا ساده کردن کار طراحی سایت است. بطور کلی تمرکز این سیستم مدیریت محتوا طراحی سایت بدون کد نویسی است. در سایت های مختلف امکان ارتباط این سیستم با بانکهای مختلف تائید شده است، ولی در خود سایت سه نوع بانک داده پیشنهاد میگردند. که علی القائده بهترین هماهنگی را با سیستم دارند. برای دانلود این سیستم میتوانید به سایت www.mojoportal.com مراجعه کنید.

نرم افزارهای مدیریت محتوای تحت ASP از این لیست بسیار بیشتر هستند ولی امکان معرفی همه آنها ممکن نیست. پیشنهاد می کنیم در باره سیستم های مدیریت محتوای Umbraco , BetterCMS, Orchard Project, خودتان کمی تحقیق کنید.

معرفی بهترین سیستم های مدیریت محتوا بر پایه perl

بسیاری از برنامنه نویسان perl انتظار داشتند که بیشتر نرم افزار های مدیریت محتوای بر پایه Perl تولید شوند. ولی تنها نرم افزار مدیریت محتوای تحت Perl که ارزش بحث کردن را دارد نرم افزار movabletype است که بصورت رایگان هم عرضه نمیشود و عملا قابلیت رقابت با نرم افزار های مدیریت محتوای ارائه شده در سایر زبان ها را ندارد. برای دریافت این سیستم عامل به سایت https://www.movabletype.org/ مراجعه کنید.

 

PHP CMS

 

معرفی بهترین سیستم های مدیریت محتوا مبتنی بر PHP

بیشتر نرم افزارههای مدیریت محتوا که میشناسیم، بر پایه PHP می باشند. ارائه بیشتر نرم افزارهای مدیریت محتوای بر پایه PHP تحت لاینس GPL باعث شد. که این نرم افزارها به سرعت در بین عموم مورد استقبال قرار گیرند. رایگان بودن، متن باز بودن، اجازه استفاده تجاری از جمله امکاناتی بود که این لایسنس به کاربرانش ارائه میداد. که برای کاربران دلیلی برای عدم انتخاب باقی نمی گذاشت. تعداد نرم افزارهای مدیریت محتوای منتشر شده بر پایه PHP چنان زیاد است، که حتی امکان نام بردن همه آنها را در این مقاله مقدور نیست، بنابراین تنها معروفترین و پر کاربرد ترین آنها را معرفی می کنیم.

1- WordPress

وردپرس wordpress سالها بعنوان یک نرم افزار مدیریت محتوای وبلاگ تولید و عرضه شد و اکنون این نرم افزار بعنوان یک نرم افزار مدیریت محتوای سایت ارائه میگردد. وردپرس از پرکاربرترین سیسستم های مدیریت محتوا در جهان است.

2- Joomla

دومین نرم افزار مدیریت محتوای تحت PHP از نظر تعداد کاربر است که توسط سایت های بسیاری مورد استفاده قرار گرفته است. استفاده از این سیستم عامل توسط ارگان های دولتی باعث افزایش اطمینان به این نرم افزار شده است. تولید سایت با این نرم افزار بدون هیچ گونه محدودیتی صورت میگیرد و هر سایتی با هر ویژگی از نظر برنامه نویسی و ظاهری را میتوان با جوملا تولید کرد.

3- Drupal

یکی از حرفه ای ترین نرم افزارهای تولید سایت بر پایه PHP است. Drupal توسط سازمانهای دولتی مورد استفاده قرار گرفته است و امکانات امنیتی آن را میتوان با افزونه های غیر رایگان افزایش داد.

تولید CMS تخصصی

میتوان با هر زبان برنامه نویسی یک نرم افزار مدیریت محتوای تحت وب ایجاد کرد. امروزه CMS تخصصی فراوانی در سراسر وب وجود دارند. که هر یک به زبانی نوشته شده اند. هدف از تولید یک CMS اختصاصی معمولا افزایش سرعت سایت و کم کردن حجم نرم افزار میباشد. مسائل امنیتی نیز معمولا در طراحی سیستم های مدیریت محتوای اختصاصی مطرح هستند. هنگامیکه از یک نرم افزار مدیریت محتوای سفارشی صحبت میشود. برخی تصور می کنند که از ابتدا تا انتهای نرم افزار باید توسط یک شرکت نوشته شود. عملا امروزه هیچ پلتفرمی توسط یک شرکت نوشته نمیشود. در تولید نرم افزار های مدیریت محتوای سفارشی و تخصصی از پلتفرم های رایگان استفاده میشود. مثلا پلتفرم WYSIWYG در نرم افزارهای سفارشی ایجاد شده در زبان PHP تا ASP مورد استفاده قرار میگیرد.

کدام CMS را برای سایت انتخاب کنیم؟

اگر شما علاقه ای به کد نویسی و تغییر در CMS خود ندارید و تنها بدنبال CMS هستید که بتوانید با آن اطلاعات سایت خود را بدون دردسر کد نویسی بارگذاری کنید. CMS های تخصصی بهترین انتخاب در ایران هستند. CMS های تخصصی برای تولید نیاز به تیم حرفه ای برنامه نویسی دارند و این باعث میشود که مطمئن باشید شرکتی که آنها را ارائه میدهد، تخصص لازم برای برنامه نویسی های سایت شما را دارد.

متاسفانه سادگی کار با CMS های آماده باعث شده است که تعداد افرادی که بدون تخصص لازم اقدام به تولید سایت می کنند بسیار زیاد باشد. در کشورهای دیگر وقتی شرکتی با یک پلتفرم رایگان برای مشتری سایتی طراحی می کند. قسمت های بسیاری از کدها را باز نویسی می کند. ولی متاسفانه ما در ایران شاهد آن هستیم که برخی افراد بدون تخصص کد نویسی با کمک CMS های رایگان اقدام به تولید سایت می کنند. معمولا هنگامیکه مشتری یک درخواست برنامه نویسی به این افراد می دهد مشکل شروع میشود. بنابراین بهتر آن است که اگر خودتان برنامه نویس نیستید و علاقه ای هم به کد نویسی ندارید. طراحی سایت خود را به شرکت هایی بسپارید که توان برنامه نویسی خود را با تولید یک CMS موفق ثابت کرده اند.

البته میتوان با کمک CMS های رایگان سایت های در حد وبلاگ را بدون هیچگونه دانشی از برنامه نویسی تولید کرد. معمولا در هیچ کجا چنین سایت هایی را بعنوان یک سایت حرفه ای برای یک شرکت و یا یک فروشگاه ایجاد نمی کنند. این سایت ها معمولا بعنوان پروژه های دانشجویی در دانشگاه ها ایجاد میشوند.

 

 


:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 


سئو سایت در عین سادگی پیچیده مینماید. عواملی که در سئو سایت نقش دارند بسیار زیادند. از ویژگی های قالب سایت تا سابقه دامنه تا تبلغیات در شبکه های مجازی و بسیاری عوامل دیگر در این دسته قرار دارند. شرکت های طراحی سایت فراوانی را میتوان یافت که صدها مقاله سئو منتشر کرده اند. ولی در سایت خود مواردی را که خودشان تائید می کنند را رعایت نمی کنند. دلیل این امر واضح است. دلیل آن فرهنگی است. آری ما ایرانی ها بدنبال راه یک شبه برای مسیر صد ساله هستیم. این دلیل آن است که شما شرکت هایی طراحی سایتی را مشاهده می کنید. که تمام محتوای مقالات خود را با تگ های h1-h6 ایجاد می کنند. اگر از آنها دلیل این کار را بپرسید، پاسخشان ساده است. آنها خواهند گفت: گوگل تگ های H را راحت تر میخواند. این حرف آنها درست است. تگ H عنوان یک مقاله را میخواند. تصور کنید که تمام مقاله شما عنوان تشخیص داده شود. محتوای این عناوین کجاست؟ رباتهای گوگل بسیار هوشمند عمل می کنند. اگر سایت های این چنینی را مشاده می کنید که در رتبه های خوبی در موتورهای جستجود قرار دارند. دلیل رتبه آنها مخاطب آنها است و نه شیوه سئو سایتشان. اگر این سایت ها محتوای خود را اصلاح کنند قطعا رتبه بهتری در گوگل کسب می کنند. شاید ساده ترین روش سئو سایت این باشد که سئو سایت خود را به بهترین سئو کار ایران بدهیم، ولی بهترین سئو کار ایران کیست؟ قطعا سئو کاری که مخاطب بالاتری برای سایت ایجاد کند.

اگر بخواهیم برای سئو سایت یک اصل کلی بگوییم، آن این است که :ابتدا محتوا را برای کاربر ایجاد کنید. سپس آن را بر اساس اصول سئو موتورهای جستجو ویرایش کنید.در مثال زیر اصل انتخاب کلمات کلیدی؛ چگونه کلمه کلیدی مناسب را انتخاب کنیم؟ که از اصول مهم است را با دیدگاه اولیت مخاطب بررسی می کنیم: یک مقاله در ارتباط با فروش باطری های اتمی، در یکی سایت فروش باطری خودرو، این عنوان را در جایی از مقاله خود بکار برده است: فروش نقدی با تخفیف، سپس در مرحله ویرایش، این عنوان را به این صورت تغییر میدهد: فروش نقد باطری خودرو با تخفیف ویژه، به این ترتیب در عنوان خود از کلمه کلیدی استفاده کرده است و با افزودن کلمه ویژه به عنوان خود بار فانتزی داده است. که باعث جلب توجه مخاطب به مطلب این عنوان خواهد شد.

برای بالابردن سئو سایت خود دو کار را باید انجام دهید. اول: سئو داخلی، دوم سئو خارجی

این دو واژه را در صدها مقاله شنیده اید و حتما در باره آنها مطالبی هم خوانده اید. در این مقاله ضمن تمرکز بیشتر بر سئو داخلی این دو واژه را بصورت کاربردی توضیح خواهیم داد.

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحی سایت شرکتی و  طراحی سایت فروشگاهی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی

بالا بردن سئو سایت با سئو داخلی

 

بالا بردن سئو سایت با سئو داخلی

نکته ای که باید در ابتدای بحث سئو سایت مطرح کنیم: تغییراتی است که HTML5 در سئو داده است. تعداد تگ H1 در HTML5 محدودیتی ندارد. شما میتوانید به هر بخش سایت یک تگ H1 بدهید و این تگ عنوان اصلی همان بخش در نظر گرفته میشود. مثلا شما یک تگ NAV در صفحه خود دارید که منوی سایت را ایجاد می کند. عنوان اصلی در این تگ را H1 قرار میدهید. در ادامه شما به تگ Aside هم یک تگ H1 میدهید این تگ هم، عنوان اصلی، تگ Aside در نظر گرفته میشود. گوگل و تمام مرورگرهای دیگر تنها تگ H1 را که دربالا ترین شاخه قرار داشته باشد و زیر مجموعه هیچ کدام از تگ های جدید HTML5 نباشد را عنوان صفحه تشخیص میدهد. یعنی اینکه عنوان مقاله را باید در یک کانینر Div قرار دهید. به این ترتیب عنوان اصلی سایت میتواند حتی اولین H1 نباشد. قانون دیگر در عناوین HTML5 که سئو را تحت تاثیر قرار میدهد. تگ جدید Hgroup است این تگ توسط سایت W3c معرفی شده است. بنابراین کاملا تائید شده است. با این تگ شما میتوانید چندین تگ عنوان بندی را در زیر شاخه این تگ بصورت زنجیر وار پشت سرهم بیاورید. این نکته بدان معنی است که شما میتوانید براحتی بعد از تگ H1 از یک تگ H2 استفاده کنید. بدون آنکه بخواهید نگران عواقب آن در گوگل باشید. اگر از این تگ جدید استفاده کرده باشید گوگل و سایر موتورهای جستجو براحتی تشخیص میدهند که این دو تگ در یک گروه قرار دارند. مثال: یک سایت دو دسته بندی محصول بلبرینگ و یاتاقان را در صفحه ای میخواهد به نمایش بگذارد که کاربر با کلیک روی هر کدام بتواند انواع محصولات مرتبط با آنها را مشاهده کند. عنوان اصلی این بخش بلبرینگ و یاتاقان است و عنوان بخش بلبرینگ طبیعتا بلبرینگ میباشد و عنوان بخش یاتاقان قطعا یاتاقان است. براحتی میتوان با این تگ جدید این عناونین را به هم مرتبط کرد و عنوان بلبرینگ و یاتاقان را با H1 و عنوان بلبرینگ را با H2 و در زیر آن عنوان یاتاقان را نیز با H2 نوشت. بدون آنکه نیازی به توضیح و تگ اضافه ای در این قسمت باشد.

تبلیغات میان متنی

سئو سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین  تبلیغات گوگل ادوردز  از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است.

تبلیغات میان متنی

رعایت اصول اولیه ایجاد سایت برای بالا بردن سئو سایت

اصول اولیه به معنی انتخاب نام دامنه مناسب و بدون غلط املایی، عدم انتخاب دامنه های ناشناخته برای مخاطب، انتخاب یک سرور پایدار با یک دیوار آتش سخت افزاری(Cisco در حال حاظر بهترین برند در این زمینه است) میباشد.

انتخاب کلمات کلیدی مناسب

چگونه کلمات کلیدی مرتبط با سایت خود را در گوگل پیدا کنیم؟ سایت های فراوانی مانند گوگل ترندز به شما برای یافتن کلمات کلیدی مرتبط با سایت کمک می کنند. تحقیق کلمات کلیدی نیاز به تجربه دارد ولی ابزارهایی مانند گوگل ادوردز در انتخاب کلمات درست برای هر کسب و کاری کمک شایانی به شما خواهند کرد.

هدف قرار دادن کلمات کلیدی در عناوین و متن برای بالابردن سئو سایت

تگ های title و H1-6 و S و em از اهیمیت بیشتری نسبت به سایر تگ ها دارند. هنگامی که از آنها استفاده می کنید. سعی کنید که کلمات کلیدی را در نظر داشته باشید وتا جای ممکن کلمه کلیدی اصلی سایت را در ابتدای این تگها قرار دهید. تکرار میکنم هر تگی کاربردی دارد. از هر تگی در جای خود استفاده کنید. به هیچ عنوان کل مقاله و صفحات خود را در تگ های H قرار ندهید.

اصول اولیه محتوا نویسی را رعایت کنید

اصول اولیه محتوا نویسی تعداد تگ H1 یا مانند آن نیست. اصل اول محتوا نویسی نوشتن مطلبی است که برای کاربر واقعی جذاب باشد. گوگل روز به روز به سمتی پیش میرود که رفتار مخاطب واقعی را (نه مخاطبی که با ابزار های پروکسی سایت را مشاهده میکند.) اساس رتبه دهی به سایت ها قرار دهد. بنابراین ابتدا مطالب خود را تولید کنید و مطمئن شوید جذابیت لازم را برای مخاطب دارند و سپس اقدام به ویرایش آن برای تعداد تگهای H کنید. به این ترتیب سئو و بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو بسیار ساده تر خواهد بود.

 

استفاده از گوگل برای راهنمای سئو

 

از گوگل به عنوان راهنما استفاده کنید

شاید از شنیدن این عنوان خسته شده باشید. دلیل اینکه این عنوان را تکرار می کنم این است که هنوز نزدیک به 90 درصد شرکت های طراحی سایت هم آن را رعایت نمی کنند. گوگل یک سال است که اعلام کرده است طراحی موبایل را اول انجام دهید. 99 درصد سفارش دهندگان طراحی سایت با موبایل سایت های خود را چک میکنند. ولی هنوز بسیاری از شرکت های طراحی سایت. طراحی خود را با صفحات بزرگ شروع می کنند. بخش استایل صفحه بصورت خط به خط خوانده میشود. اگر شما بر اساس تعداد مخاطب، به طراحی و استایل نویسی اولیت دهید، قطعا سرعت اجرای سایت از نظر مخاطبان واقعی سایت ها بالاتراست. امروزه کاربران از وسایل مختلف از موبایل تا تلویزیون ممکن است به صفحات وب دسترسی داشته باشند، این امر موجب میشود که ناچار باشیم برای تمام این دستگاه ها سایت های خود را بهینه کنیم. و این امر بجز با کد نویسی استایل برای این دستگاه ها ممکن نیست. ولی میتوان با توجه به درصد مخاطب هر دستگاه اولیت بندی این کد نویسی ها را تغییر داد. مخاطبان امروز سایت ها اغلب از گوشی های موبایل سایت ها را مشاهده می کنند، بنابراین ابتدا برای موبایل استایل بنویسید.  اگر این کار برایتان دشوار است، کافیست هنگامی که کد نویسی استایل را به پایان رساندید. آن را بر اساس اولیت موبایل ویرایش کنید. به این ترتیب تمام مشکلات ساده خواهد شد.

تجربه کاربری و تاثیر آن بر سئو سایت

زمانی بود که کاربران روی مانیتور های بزرگ صفحات وب را مشاهده می کردند و طراحی سایت ها بر اساس حرکت F مانند چشم مخاطب بر روی صفحه تنظیم میشد(در فارسی یک حرف F که معکوس شده). با آمدن موبایل طراحان بزرگ وب با تکیه به روش های روانشناسی تربیتی سعی کردند کاربران را به اسکرول کردن صفحات عادت دهند. سایت ها تلاش میکردند، برای مخاطبانی که صفحه را اسکرول می کنند، مطالب جالبی تهیه کنند. به این ترتیب رفتار خواندن مخاطبان از F به i تغییر پیدا کرد. امروز شما براحتی مشاده می کنید. که کاربران برای مطالعه یک صفحه ابتدا آنرا اسکرول می کنند و تا آخر از جلو چشم می گذارنند و بعد در باره آن قضاوت می کنند. با توجه به این تغییر رفتار کاربر ما در انتهای سایت خود چه چیزی قرار میدهیم. صرفا لینک شرکت طراح سایت؟ یک منوی دسترسی به صفحات دیگر؟ یک منوی تصویری از محصولات؟ یک ویدئو در ارتباط با موضوع سایت؟ لیست دسترسی به صفحات بصورت لیست وار؟ همگی میدانیم که کاربران به تصاویر علاقه بیشتری دارند. بنابراین بجای آزمون و خطا یک منوی تصویری زیبا در پا صفحه سایت طراحی کنید. مطمئن شوید منو در موبایل بخوبی اجرا میشود. بجای پیچیده کردن کار با کدهای جاوا و مانند آن از یک طراحی ساده و ظریف استفاده کنید. تصاویر محصولات اصلی یا دسته بندی های پر مخاطب را با یک کادر و یک سایه ظریف در پا صفحه سایت قرار دهید.

تجربه کاربری را جدی بگیرید. اگر کاربر عادت دارد روی عکس بالای سایت کلیک کند. عکس بالای سایت را کلیک خور طراحی کنید. اگر کاربر عادت دارد، لینک ها را در صفحات جدا باز کند و بعد از خواندن محتوای اصلی به سراغ آنها برود. لینک ها را بصورت باز شونده در تب جدا بنویسید.

تاثیر عنوان در بالا بردن سئو سایت

برای تاثیر عنوان در بالا بردن سئو سایت باید عنوان صفحه و سایت با کلمه کلیدی مرتبط بوده و ترجیحا خود کلمه کلیدی در ابتدای عنوان بکار رفته باشد. عنوان سایت نباید بیش از حد طولانی باشد. عنوان سایت یکی از عوامل بهبود جایگاه در گوگل بصورت اصولی و ماندگار است بنابراین در انتخاب عنوان صفحات و عنوان اصلی سایت بسیار با دقت عمل کنید.

نقش توضیح صفحات در بالا بردن سئو سایت

متا توضیحات چه اهمیتی دارد؟ اهمیت متای توضیحات یا همان Meta description در این است که ممکن است توسط گوگل نمایش داده شود و بر نرخ ctr یا همان نرخ کلیک سایت شما تاثیر مثبت یا منفی بگذارد.

برای نوشتن توضیح صفحه با کلمه کلیدی اصلی صفحه توضیح خود را شروع و توضیح را طوری بنویسید که خواننده تشویق به خواندن متن شود.

رعایت نکات ثانویه برای بالا بردن سئو سایت

نکات ثانویه عبارتند از ایجاد صفحات 404، نقشه سایت، بروز کردن سایت بصورت منظم، ایجاد robots.txt، ایجاد نسخه موبایل و ... 

 

کنتزل جیاگاه سایت برای بالابردن سئو

 

کنترل جایگاه سایت برای بالا بردن سئو سایت

امروزه نرم افزارهایی مانند جت سئو وجود دارند که براحتی میتوان با کمک آنها جایگاه سایت را مانیتور کرد. مانیتور کردن جایگاه سایت به شما در تشخیص صحت مسیر طی شده کمک می کند.

سئو خارجی و تاثیر آن در بالا بردن سئو سایت

سئو خارجی چیست و شامل چه مواردی میشود؟ سئو خارجی شامل کلیه فعالیت های شما در خارج از سایت برای افزایش مخاطب سایت و فروش محصولات سایت و یا عرضه خدمات سایت است. سئو خارجی فقط به معنی گرفتن بک لینک نیست. البته گرفتن بک لینک درست و اصولی بسیار برای سئو مهم است. مثال: یک سایت که در زمینه تولید و فروش بلبرینگ فعالیت می کند. میتواند بدون هزینه در پانصد سایت مختلف اقدام به قراردادن بک لینکی با عنوان فروش بلبرینگ کند. یا میتواند در شبکه های اجتماعی بدنبال افراد و شرکت ها و مخاطبان کالای خود گشته و برای آنها تبلیغات ارسال کند. و مطالب مربوط با آلیاژ تولیدی و سایر مشخصات فنی کالا در صفحات اجتماعی خود قرار دهد و به سایت لینک دهد. بازاریابی آنلاین هدف نهایی سئو خارجی است. بنابراین مانند یک بازاریاب حرفه ایی کالایتان را بازاریابی کنید. به خاطر داشته باشید شیوه بازاریابی شان و منزلت کالای شما را مشخص می کند.

منابعی برای مطالعه بیشتر در زمینه سئو و بهینه سازی سایت

 

https://seo-webmaster.blogsky.com/

https://seoweb5.blogsky.com/

https://seowebdesigner2.blogsky.com/

https://seowebmaster5.blogsky.com/

https://seokar9.blogsky.com/

https://seowebmaster66.blogsky.com/

https://seowebkaran1.blogsky.com/

https://seowebmaster3.blogsky.com/

https://seowebkar6.blogsky.com/

https://seo-webdesigner.blogsky.com/

 


:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

 

http://111.12.162.34/UserProfile/tabid/57/userId/13487153/Default.aspx      
http://118cr.com/home.php?mod=space&uid=221565&do=profile&from=space      
http://192.243.101.79/smf/index.php?action=profile;u=371779      
http://216.250.104.34/home.php?mod=space&uid=218559&do=profile&from=space      
http://221.131.71.138/a/home.php?mod=space&uid=3033539&do=profile&from=space      
http://46.32.240.43/highlandsupport.co.uk/index.php?title=User:TeresaWisewould      
http://67dy.cn/home.php?mod=space&uid=789931&do=profile&from=space      
http://aitaofuwu.com/comment/html/?173866.html      
http://allspoke.com/library/AnniyCollierrq      
http://amindo.freehostia.com/mediawiki-1.11.1/index.php?title=Usu%C3%A1rio:ShanelRackley      
http://anli.lhxh.cn/comment/html/?53883.html      
http://bbs.daye520.cn/home.php?mod=space&uid=1909374&do=profile&from=space      
http://bbs.hygame.cc/home.php?mod=space&uid=15619283&do=profile&from=space      
http://bbs.iliferobot.cn/home.php?mod=space&uid=2660726&do=profile      
http://bbs.koubeikc.com/home.php?mod=space&uid=968340&do=profile&from=space      
http://bbs.shushang.com/home.php?mod=space&uid=2213684&do=profile&from=space      
http://bbs.weizancms.com/home.php?mod=space&uid=2525042&do=profile&from=space      
http://bbs.yuhedata.com/space-uid-1868032.html      
http://bbs.zhichiwangluo.com/home.php?mod=space&uid=1126806&do=profile&from=space      
http://blog.21mould.net/home.php?mod=space&uid=2563619&do=profile      
http://btc357.com/forum/profile.php?id=1641956      
http://bumidatar.org/home.php?mod=space&uid=1070832&do=profile&from=space      
http://caiyuu.com/comment/html/?288970.html      
http://calsquash.com/wiki/index.php?title=User:KrisDevaney3646      
http://cdqths.com/comment/html/?16173.html      
http://cellofamily.com/comment/html/?70260.html      
http://cnxklm.com/home.php?mod=space&uid=3965229&do=profile      
http://congnghexe.net/auto/profile.php?id=982818      
http://diyiluoli.com/home.php?mod=space&uid=675013&do=profile&from=space      
http://dm67.co/comment/html/?493480.html      
http://duckart168.com/home.php?mod=space&uid=845415&do=profile&from=space      
http://farri.webhop.net/home.php?mod=space&uid=873122&do=profile&from=space      
http://fp0753.com/comment/html/?19164.html      
http://fuyuancj.com/comment/html/?135482.html      
http://game24h.co/forum/profile.php?id=1083132      
http://health.esitcal.com/home.php?mod=space&uid=350400&do=profile&from=space      
http://hhzpcx.com/comment/html/?321487.html      
http://hiaspac.com/index.php?title=User:ChongUjn787      
http://hnkf1.com/comment/html/?27424.html      
http://home.math.snu.ac.kr/bbs_309/3045353      
http://ipph.net/member.asp?action=view&memName=NildaBillings984      
http://jigongjianzhu.com/home.php?mod=space&uid=556821&do=profile&from=space      
http://jndefeng.com/comment/html/?59133.html      
http://jnvcw.cn/home.php?mod=space&uid=648630&do=profile&from=space      
http://kiehlmann.co.uk/User:MauraThiele905      
http://mamasonice.com/home.php?mod=space&uid=431486&do=profile      
http://mcdonogh35archive.com/index.php?title=User:LDYHarris75      
http://pinta.vip/home.php?mod=space&uid=1433129&do=profile&from=space      
http://qingsuwo.top/comment/html/?280071.html      
http://qytjwl.com/home.php?mod=space&uid=202675&do=profile&from=space      
http://ranseti.org/comment/html/?18207.html      
http://rbetcy.com/comment/html/?330967.html      
http://recursos.isfodosu.edu.do/wiki/index.php?title=Usuario:EdwardHackett9      
http://shejicloud.com/home.php?mod=space&uid=97136&do=profile&from=space      
http://sm0912.com/home.php?mod=space&uid=1206280&do=profile&from=space      
http://suiningbest.com/home.php?mod=space&uid=450975&do=profile&from=space      
http://teddybearmindsupport.com/index.php?title=User:AmberFarrelly6      
http://thzw.xyz/home.php?mod=space&uid=1586000&do=profile&from=space      
http://tnlg.nl/profile.php?id=16238      
http://unpop.net/blog/member.asp?action=view&memName=ElinorTengan5710133      
http://unpop.org/blog/member.asp?action=view&memName=ForrestLush297695      
http://waifuzhu.com/home.php?mod=space&uid=1297111&do=profile&from=space      
http://webniwa.com/home.php?mod=space&uid=2297109&do=profile      
http://wiki.techwo.org/wiki/Usuario:LeolaBowker41      
http://wuchuangshuiguang.com/comment/html/?306635.html      
http://www.0158hm.com/comment/html/?459250.html      
http://www.0912666.com/discuz/home.php?mod=space&uid=3170246&do=profile&from=space      
http://www.444it.com/home.php?mod=space&uid=1026898&do=profile&from=space      
http://www.52laoshao.com/home.php?mod=space&uid=663625&do=profile&from=space      
http://www.999125.com/home.php?mod=space&uid=76839&do=profile&from=space      
http://www.bl85888.com/home.php?mod=space&uid=485983&do=profile&from=space      
http://www.builtgame.com/profile/albertha095      
http://www.byzbw.com/comment/html/?585924.html      
http://www.ccwin.cn/space-uid-3133843.html
http://www.cdlxjy.cn/home.php?mod=space&uid=676901&do=profile&from=space
http://www.cnookr.cn/comment/html/?192988.html
http://www.corporacioneg.com/UserProfile/tabid/43/UserID/9210228/Default.aspx
http://www.damoitxueyuan.com/home.php?mod=space&uid=372608&do=profile&from=space
http://www.diyahz.com/home.php?mod=space&uid=194303&do=profile&from=space
http://www.dm67.xyz/comment/html/?239761.html
http://www.fastenbegleitung.com/node/1725684
http://www.fndtech.com/bbs/home.php?mod=space&uid=160314&do=profile&from=space
http://www.friddy.cn/member.asp?action=view&memName=FlorFunnell63775403      
http://www.ganleba.com/comment/html/?15621.html      
http://www.goonnails.com/wiki/index.php?title=User:Robin78T00823785      
http://www.haozhou.ah.cn/home.php?mod=space&uid=342323&do=profile&from=space      
http://www.hengte.club/comment/html/?328616.html      
http://www.hyprn.com/comment/html/?272684.html      
http://www.isexsex.com/space-uid-335308.html      
http://www.jatlb.com/comment/html/?49072.html      
http://www.jctcfw.cn/home.php?mod=space&uid=2424645&do=profile&from=space      
http://www.jiadianol.com/bbs/home.php?mod=space&uid=3634362&do=profile&from=space      
http://www.lezaixin.com/home.php?mod=space&uid=855158&do=profile&from=space      
http://www.longzhulipin.com/comment/html/?65390.html      
http://www.mengjiangnanspa.com/comment/html/?17392.html      
http://www.oy688.com/comment/html/?478262.html      
http://www.qiuzhijie.com/blog/member.asp?action=view&memName=Agustin48795153727317      
http://www.renyao.cn/blog/member.asp?action=view&memName=DessieZ26764370      
http://www.sanbazhu.net/home.php?mod=space&uid=822697&do=profile&from=space      
http://www.sanmulink.com/home.php?mod=space&uid=200199&do=profile&from=space      
http://www.siceng.com/home.php?mod=space&uid=946455&do=profile&from=space      
http://www.spedux.com/index.php/User:MagdaCrowley09      
http://www.swscm.com/member.asp?action=view&memName=VictoriaDuigan70      
http://www.sygk100.cn/space-uid-1346887.html      
http://www.trifit-tu.cz/%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%A7%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C%DA%A9      
http://www.txexla.fraserphysics.com/index.php?title=User:BevR77103713      
http://www.whg-development.com/UserProfile/tabid/61/userId/1026019/Default.aspx      
http://www.wiki-peps.fr/mediawiki/index.php/Utilisateur:LulaCalabrese68      
http://www.wnypba361online.org/fluxbb/profile.php?id=290744      
http://www.wuzhishan.hn.cn/home.php?mod=space&uid=2046803&do=profile&from=space      
http://www.xiqiao.org/92u/member.asp?action=view&memName=AlphonsoVallery7086      
http://www.xn--9qvn6icxlumhhin.store/comment/html/?30164.html      
http://www.xn--fiqy4bf9at5kvsjoyw.com/comment/html/?53889.html      
http://www.yamiao.monster/home.php?mod=space&uid=1261239&do=profile&from=space      
http://www.yingbaguoji.com/home.php?mod=space&uid=972223&do=profile&from=space      
http://www.yzzwny.com/comment/html/?26921.html      
http://www.zerobyw4.com/home.php?mod=space&uid=1980245&do=profile&from=space      
http://www.zhangsirui.com/member.asp?action=view&memName=GiaTellez48143913969      
http://xinyue1992.com/comment/html/?23920.html      
http://xn--72c7calxf3czac9hd8gra.com/home.php?mod=space&uid=6157162&do=profile&from=space      
http://xn--cd1a692c.xn--ypsv87i.cc/home.php?mod=space&uid=2493459&do=profile&from=space      
http://xn--kwrx2h.xn--1-eu0b88a.com/home.php?mod=space&uid=41954&do=profile&from=space      
http://yangsanhao.com/comment/html/?160645.html
http://yyzsschool.com.13430.m8849.cn/member.asp?action=view&memName=MilfordB95537396516
https://1bankir.ru/user/KOJMaryann/
https://39.105.47.72/bbs/upload/home.php?mod=space&uid=181297&do=profile&from=space
https://80.26.155.59/mediawiki/index.php/Usuario:DomingoSingleton
https://bbs.joyorders.com/home.php?mod=space&uid=892659&do=profile&from=space
https://blakesector.scumvv.ca/index.php?title=User:NFYLilla60127104
https://bong88agent.com/forum/profile.php?id=1088116
https://brainclubs.com/user/HalinaBunch/
https://btcoinz.com/forum/profile.php?id=1235794
https://coralisland.wiki/index.php?title=User:HueyClancy084
https://daybuy.tw/space-uid-1525126.html
https://e-learnwiki.com/index.php/Benutzer:CTJWinnie48451
https://empty3.one/blogs/demoniakmachine.com/wikilibre//index.php?title=Utilisateur:SheritaStricklan
https://gamez-torrent.com/user/MariAllan8/
https://goappreciation.com/groups/%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d8%a7%d8%aa%d9%88%d9%85%d8%a7%d8%aa%db%8c%da%a9/
https://gto5767.com/home.php?mod=space&uid=213333&do=profile&from=space
https://ibbs.uu.cc/home.php?mod=space&uid=1232928&do=profile&from=space
https://info-lhon.de/%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%A7%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C%DA%A9
https://k88pro.com/k8/profile.php?id=1319039
https://keo888.com/tile/profile.php?id=214935
https://maleescortsbangkok.com/author/linneanava6/
https://nzdma.com/home.php?mod=space&uid=2887792&do=profile&from=space
https://online.jhcsc.edu.ph/wiki/index.php/User:MagdaPedroza91
https://qs4l2e.cn/home.php?mod=space&uid=605999&do=profile&from=space
https://referencement.sur-google.com/profile.php?id=175783
https://sdk.rethinkrobotics.com/intera/User:PKRAracely
https://seamusic.cn/member.asp?action=view&memName=LeliaDurgin8126912
https://snoopyro.com/home.php?mod=space&uid=56110&do=profile&from=space
https://space.mypep.cn/home.php?mod=space&uid=7928883&do=profile
https://thecbdwiki.com/index.php?title=User:OUKBroderick
https://uoco7.com/home.php?mod=space&uid=441545&do=profile&from=space
https://vw88bet.com/forum/profile.php?id=1301320
https://worldcup072018.com/worldcup/profile.php?id=916905
https://www.25hour.cn/space-uid-3910139.html
https://www.2xfd.com/home.php?mod=space&uid=1464118&do=profile
https://www.365carpet.com/home.php?mod=space&uid=1034119&do=profile&from=space
https://www.aia.community/wiki/en/index.php?title=User:KristyRhoden457
https://www.bjltbs.com/home.php?mod=space&uid=553459&do=profile&from=space
https://www.blancomakerspace.org/wiki/index.php?title=User:AntoniettaRvr
https://www.ddgbr.com/home.php?mod=space&uid=253300&do=profile
https://www.dek24sideline.com/home.php?mod=space&uid=8458997&do=profile&from=space
https://www.fpvwiki.club/index.php?title=User:SethE3730635
https://www.hotrodders.com/tw/index.php/User:ChristenIlx
https://www.ipinno.com/home.php?mod=space&uid=357916&do=profile&from=space
https://www.meiritoucai.cn/home.php?mod=space&uid=470466&do=profile&from=space
https://www.northamptonapl.org/search?search_api_views_fulltext=http%3A%2F%2Fgem-cctv.ir
https://www.qpt114.com/home.php?mod=space&uid=88695&do=profile&from=space
https://www.sniper.ng/user/profile/271416
https://www.toprender.com/home.php?mod=space&uid=552605&do=profile
https://www.trade21forum.com/index.php?action=profile;u=181947
https://www.vdvod.com/home.php?mod=space&uid=1530708&do=profile&from=space
https://www.voicehearing.net/profile.php?id=11035
https://www.von-oppen.com/wiki/Benutzer:Charlotte4866
https://www.vuwsynbio.club/wiki/index.php?title=User:KathleneGrimm
https://www.wvodesigns.com/wiki/index.php?title=User:HomerBirdsong6
https://www.xn--lo8h1i.ws/vth/User:GarrettDabney27
https://www.xysctb.com/home.php?mod=space&uid=380124&do=profile&from=space
https://www.y1024.org/home.php?mod=space&uid=1099887&do=profile&from=space
http://120.116.38.11/dis/home.php?mod=space&uid=3304967&do=profile&from=space
http://46.32.240.43/highlandsupport.co.uk/index.php?title=User:HansParr8920
http://allspoke.com/library/BrigidaehHindmarshmw
http://amindo.freehostia.com/mediawiki-1.11.1/index.php?title=Usu%C3%A1rio:NidiaLetcher3
http://calsquash.com/wiki/index.php?title=User:BaileyFeng002
http://dm67.cn/comment/html/?360754.html
http://ipph.net/member.asp?action=view&memName=RonnieWitt63676534
http://itdm.pixsell.com.my/profile.php?id=646066
http://kiehlmann.co.uk/User:HelenaBarrios
http://mcdonogh35archive.com/index.php?title=User:KristinaX65
http://swapstyle2.coeus-solutions.de/forum/profile.php?id=4310315
http://teddybearmindsupport.com/index.php?title=User:ViolaDawe424
http://unpop.org/blog/member.asp?action=view&memName=TeganWalkom219998
http://www.fastenbegleitung.com/node/1760437
http://www.hyprn.com/comment/html/?275567.html
http://www.iruby.net/blog/member.asp?action=view&memName=TamikaSennitt7316971
http://www.junkycraft.fluctis.com/profile.php?id=1016691
http://www.maoyouhe.com/home.php?mod=space&uid=1141457&do=profile
http://www.qiuzhijie.com/Blog/member.asp?action=view&memName=ClementSigmon153
http://www.sigvc.org/why/blog/member.asp?action=view&memName=SkyeCarrillo274052
http://www.trifit-tu.cz/%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%A7%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C%DA%A9-0
http://www.whg-development.com/UserProfile/tabid/61/userId/1050348/Default.aspx
http://www.wiki-peps.fr/mediawiki/index.php/Utilisateur:MorganTazewell
http://www.xn--fiqy4bf9at5kvsjoyw.com/comment/html/?54569.html
http://www.zhangsirui.com/member.asp?action=view&memName=SXKFausto58329257
https://e-learnwiki.com/index.php/Benutzer:MilanSykes
https://frontendevelop.com/profile.php?id=19452
https://sdk.rethinkrobotics.com/intera/User:ZenaidaTitus776
https://www.aia.community/wiki/en/index.php?title=User:LouisaMcNamara1
https://www.blancomakerspace.org/wiki/index.php?title=User:KelvinTrinidad7
https://www.hotrodders.com/tw/index.php/User:JustineJ17
https://www.northamptonapl.org/search?search_api_views_fulltext=http%3A%2F%2Fgem-cctv.ir
https://www.xn--lo8h1i.ws/vth/User:LashawndaConside


:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 بهمن 1398 | نظرات ()