نوشته شده توسط : جعفر

طراحی سایت تهران امروزه به یک ضرورت برای شهروندان تهرانی تبدیل شده است. تهران به دلیل جمعیت زیاد، وجود مراکز صنعتی متعدد، وزارتخانه ها، سازمان ها و مشاغل متنوع، مراکز تجاری و فنی و علمی  بیش از دیگر شهرهای کشور نیاز به خدمات اینترنتی به شهروندان است تا از این طریق معضلات ازدحام جمعیت خود را کاهش دهد.

طراحی سایت تهران

طراحی سایت تهران برای اشخاص، سازمان ها، مراکز تجاری و صنعتی، شرکت ها و …. شاید اهمیت وافری نسبت به سایر شهرهای دیگر داشته باشد چرا که تهران پایتخت ایران است و بعنوان کلانشهری که ساختارهای اداری و وزارتخانه ها را در بر گرفته و همچنین به دلیل وجود کارخانجاتی در زمینه تولید و پخش در این شهر ( مانند کارخانجات قطعات یدکی و تجهیزات خودرو، برق و الکترونیک، منسوجات، صنایع غذایی، مصالح ساختمانی و مواد شیمیایی و … ) پتانسیل زیادی برای فعالیت اقتصادی در دنیای اینترنت دارد.  تهران همچنین تولید کننده و بازار بزرگی برای بازارهای فرش، محصولات مبلمان، وسایل الکترونیکی برای کل ایران بشمار می رود. لذا هر کدام از این شرکت ها، مراکز، سازمان ها و وزارتخانه ها برای گسترش و توسعه مروادات و مبادلات تجاری خود، یا معرفی کالاها و خدماتشان نیاز به داشتن وب سایتی جامع و حرفه ای دارند تا بتوانند بدون محدودیت مکانی و زمانی در سطح داخلی و خارجی به تعامل و ارتباط با دیگر مجموعه ها و مراکز تولیدی باشند.

قبل از آنکه به موضوع تخصصی طراحی سایت در تهران بپردازیم باید یک نگاه بنیادین تر نسبت به حرفه طراحی سایت داشته باشیم. این کاملا بدیهی است که طراحی سایت به مانند تمام حرفه های دیگر در دنیای مدرن امروزی نیاز به تخصص های حرفه ای دارد. فکر کنم اگر پیش از هر چیز ابتدا شاخصه های طراحی سایت حرفه ای و طراحی سایت شرکتی را بدانید با دید بهتری اقدام به طراحی سایت خود خواهید کرد.

 طراحی سایت در تهران و کاهش معضلات شهری

رسانه ها هر روز از افزایش آلودگی در کلانشهرها می گویند و امروزه شاهد آنیم که تهران در دود خفته است! بخش اعظمی از این آلودگی ناشی از وسایط نقلیه است که برای نیازهای روزمره در ترافیک بازمانده اند. با تحول و ایجاد بسترهای اینترنت در کشور بسیاری از ترددهایی که با خودرو جهت انجام امور روزمره انجام می گیرد می تواند از طریق راهکارهایی به شدت کاهش یابد و بسیاری از خدمات شهری می تواند از طریق اینترنت به شهروندان ارائه شود.

بطور مثال اغلب مردم برای مرتفع نمودن نیازهای خود یا تهیه مایحتاج و کالای مورد نظر مانند گوشی موبایل، لپ تاپ، کتاب و … به فروشگاه ها مراجعه می نمایند و یا برای ثبت نام در یک کلاس ، دانشگاه یا دوره آموزشی فنی بصورت حضوری به محل آموزشگاه می روند و یا برای یافتن خانه یا ملک مورد نظر خود جهت اجاره یا خرید بصورت پی در پی مراجعات حضوری دارند در حالی که این موارد و صدها نمونه دیگر می تواند از طریق طراحی سایت و ارائه این خدمات بر بستر وب بدون رفت و آمد های غیر ضروری اینچنین ارائه شود.بنابراین تمرکز طراحی سایت تهران و دیگر کلان شهر ها بر ارائه خدمات شهری و خرید و فروش کالا به صورت آنلاین تمرکز دارد. تهران و طراحی سایت برای مشاغل تهرانی یک ضرورت اجتناب ناپذیر در مدیریت هوشمند شهر به حساب می آید.  

 

 

طراحی سایت تهران

بیایید به صورت جزیی تر به موضوع طراحی سایت در تهران نگاه کنیم. وقتی از طراحی سایت در تهران صحبت می کنیم هدف و قصد ما طراحی سایت هایی کاربر پسند در فضای وب است که مشاغل مختلف در دنیای واقعی را به دنیای اینترنتی لینک کند. این موضوع می تواند خدمات مختلف و مشاغل مختلف را با مقاصد مختلف شامل شود. ممکن است شما شرکت خدماتی داشته باشید و طراحی سایت شرکتی را در دستور کار خود قرار دهید و یا یک تولید کنند و فروشنده کالا باشید که در این صورت باید طراحی سایت فروشگاهی با فرایند خاص شغل شما توسط طراحان سایت ایجاد شود.

همین گونه است طراحی سایت شرکتی در تهران، طراحی پورتال سازمانی در تهران و یا طراحی سایت آموزشگاهی در تهران و هزاران موضوع و فعالیت دیگر که می توان با اجرا و پیاده سازی وب سایت برای هر کدام  از مزایا و فواید بیشمار آنها منتفع شویم.

بگذارید بخشی از فواید انتقال مشاغل به فضای اینترنتی را با هم بررسی کنیم و لزوم اجرای این پروسه را بهتر درک کنیم:

۱ – کاهش ترافیک ۲-  افت شدید آلودگی ۳- افزایش عمر و سلامتی۴- صرفه جویی در وقت و زمان و هزینه ها ۵- صرفه جویی در انرژی و جلوگیری از هدر رفتن سرمایه های ملی ۷- در دسترس بودن محصولات و خدمات شما برای مشتریان و مخاطبان بدون هیچ محدودیت مکانی و زمانی و بصورت ۲۴ ساعته

طراحی سایت تهران برای فروش محصولات صنعتی

تهران قلب تپنده ایران و مرکز سیاسی و اقتصادی ایران به حساب می آید. بر اساس سرشماری سال ۹۶ جمعیت تهران بیش از هشت میلیون نفر رسیده است. این رقم مربوط به جمعیت ساکن در شهر تهران است و روزانه میلیون ها سفر به این شهر برای دریافت خدمات انجام می شود و می توان جمعیت روز شهر تهران را بیش از ده میلیون نفر دانست.  بنابراین تهران بزرگترین بازار خرید و فروش کالا و خدمات کشور را نیز به خود اختصاص داده است. از سوی دیگر وجود شهرک های صنعتی متعدد در اطراف شهر تهران باعث شده است است که شهر تهران شریان های اصلی اقتصاد تولیدی و صنعتی کشور را نیز به خود اختصاص دهد. تمام موارد ذکر شده باعث می شود که فعالان اقتصادی در این شهر از نوآوری های فضای مجازی برای بهبود خدمات رسانی خود به نحو احسن استفاده کنند.

اگر شما هم یکی از فعالان حوزه صنعت در شهر تهران هستید و هنوز برای خود اقدام به طراحی سایت نکرده اید پیشنهاد می کنیم هر چه سریعتر به این کار اقدام کنید. ما به شما اطمینان می دهیم که در سالهای آینده کسب و کارهای سنتی محکوم به شکست هستند و در صورتی که امروز به فکر تحول در نوع ارائه محصولات خود به بازار نباشید به طور حتم در آینده ای نزدیک با مشکلات بزرگی روبرو خواهید شد.

طراحی سایت تهران برای خدمات اداری

همان طور که در بخش های قبل اشاره کردیم تهران علاوه بر پایتخت اقتصادی مرکز سیاسی ایران نیز به حساب می آید. تمام وزارتخانه ها، ادارات مرکزی دولتی، سفارت خانه های کشورهای خارجی و … در شهر تهران متمرکز شده اند. این موضوع باعث می شود که هر روزه مسافرت های بسیار زیادی به از شهرهای مختلف ایران به شهر تهران صورت بگیرد که ازدحام زیادی را در ساعات پر ترافیک روز به معابر این شهر تحمیل می کند.

این موضوع باعث شده است که ادارات دولتی و خصوصی به فکر ارائه خدمات خود بر بستر اینترنت و بر اساس طراحی سایت حرفه ای و کاربردی بیفتند. شرکت پیام آوا مفتخر است که طراحی سایت بسیاری از ادارات دولتی و خصوصی را در مدت ده سال گذشته به صورت کاملا کاربردی انجام داده است. اگر شما هم کسب و کارتان بر اساس ارائه خدمات مسافرتی، مهاجرتی و هرگونه خدمات اداری دیگر بنا شده است می توانید با کارشناسان پیام آوا تماس بگیرید و طراحی سایت مناسب با کسب و کارتان را به ما واگذار کنید.

شرکت های طراحی سایت

شرکت های مختلفی در تهران به امر طراحی و اجرای سایت می پردازند. ولی شما باید هوشیار باشید و ساخت سایت خود را به هر شرکتی نسپارید. چرا که اگر شرکت طراحی سایت غیر حرفه ای ، سایت شما را راه اندازی نماید احتمال زیاد اینکه وب سایت شما در طی فعالیت خود دچار مشکلات عدیده ای شده و اعتماد مشتریانتان به مرور زمان از بین رفته و در نتیجه به حیثیت کاری شما لطمه وارد سازد بسیار زیاد است.

تخصص، دانش و تجربه کافی در عرصه طراحی سایت و داشتن مجوزهای مربوطه از مراجع ذیصلاح شرط های مهم و اولیه برای یک شرکت طراحی سایت معتبر می باشد. متاسفانه در تهران و دیگر شهرهای کشورمان برخی افراد از سر سودجویی و یا دلایل دیگر اقدام به طراحی سایت می نمایند درحالیکه تخصص کافی در این حوزه ندارند.

اما سوال اساسی این است که چگونه کیفیت طراحی سایت یک شرکت را بسنجیم؟ بطور کلی عملکرد و کیفیت خدمات و یا محصولات هر شرکتی بهترین معرّف آنهاست. این اصل در خصوص همه شرکت های خدماتی و تولید صادق است. در مورد شرکت های طراحی سایت در تهران نیز روند به همین منوال است و شما از طریق پرس و جو از مشتریان قبلی به عملکرد و کیفیت خدمات شرکت طراحی سایت تهران می توانید پی ببرید. لذا جهت اطمینان خاطر، شرکت طراحی سایت پیام آوا را از مشتریانش بپرسید.

 

طراحی سایت تهران

امکانات و سرویس های طراحی سایت تهران

هر سایتی با توجه به نوع کاربرد آن و همچنین اهدافی که مدیر یا مدیران آن دنبال می نمایند می تواند امکانات و بخش های مختلفی داشته باشد. بطور کلی امکانات عمومی در طراحی سایت های تهران می توان به قسمت های زیر اشاره کرد: صفحه درباره ما – تماس با ما – رزومه- نمونه کارها- محصولات و توضیح و عکس محصولات- گالری- نظرسجی- ثبت نام – باشگاه مشتریان – جستجو – اخبار و مقالات – فروش آنلاین و …

ارجحیت ها و ویژگی های پیام آوا برای طراحی سایت تهران

از سوی دیگر همچنانکه این روزها بحث بر سر  روش های بهینه سازی سایت زیاد شده است پیام آوا نیز به صورت تخصصی به این موضوع توجه ویژه دارد. سئو سایت ها با کاربری های مختلف بر اساس الگوریتم های موتورهای جستجو بسیار حائز اهمیت است چرا که از این طریق آمار بازدید و ترافیک سایت  بالا رفته و خواسته های مدیران سایت تامین می گردد که پیام آوا در طراحی سایت چاپخانه به این اصل مهم توجه ویژه دارد.

امروز در دنیایی زندگی می کنیم که ماهیت ارائه خدمات در همه مشاغل دست خوش تغییر شده است. هر نوع خدمت از هر جنسی را شما می توانید در دنیای اینترنت بدست بیاورید. به همین دلیل است که اکثر مشاغل در حال به روز رسانی فعالیت خود هستند و بسیاری اقدام به طراحی سایت اختصاصی در حوزه فعالیتشان زده اند. در این میان برخی مشاغل یا افراد سایت تخصصی خود را نیاز دارند و برخی ترجیح می دهند در شبکه های اجتماعی یا وبلاگ ها فعالیت کنند. طراحی سایت اختصاصی مزیت های و البته هزینه های خاص خود را دارد که باید به نکات ریز آن قبل از تصمیم گیری توجه ویژه داشت.

پیام آوا با توجه به نوع حرفه و فعالیت شما و با نیازسنجی و خواسته های شما سایت های کارآمد و حرفه ای را در تهران با گرافیک بالا و ظاهری شکیل اجرا و پیاده سازی می کند . سایت های ساخته شده توسط پیام آوا دارای امنیت بالا، سرعت مناسب بارگزاری سایت و لود سریع صفحات، مدیریت پویا و داینامیک و آسان جهت بروز رسانی وب سایت بوده و همچنین قابلیت طراحی ریسپانسیو و بهینه سازی برای موتورهای جستجو از اولویت های مهم طراحی سایت حرفه ای در تهران توسط پیام آوا می باشد.پیام آوا همچنین می تواند با هزینه های اندک تبلیغات گوگل را برای سایت شما انجام دهد تا از همان روزهای نخست بارگزاری سایتتان در رتبه های برتر گوگل دیده شوید.

 

شرکت پیام آوا در تهران واقع شده است که همه روز از ۸ صبح تا ۸ شب آماده پاسخگویی به کاربران خود میباشد.

شماره تماس : ۰۲۱۴۴۰۴۵۶۰۲ ۰۲۱۴۴۰۴۵۳۹۷



:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

در واقع موانعی که به عقیده ی اکثریت افراد غیر قابل عبور هستند، برای افراد موفق چالشهایی به شمار می روند که باید بر آنها چیره شد. رویکرد افراد موفق در قبال مشکلات بسیار جالب توجه است. اعتماد به نفس آنان در مواجهه با مشکلات، به خاطر توانایی شان در دوری کردن از منفی نگری هایی است که دیگران را از پیشروی باز می دارد.

 

مارتین سلیگمن از دانشگاه پنسیلوانیا، بیش از هر کس دیگر روی این پدیده تحقیق کرده است. او به این نتیجه رسیده است که موفقیت در زندگی، محصول یک نقطه ی تمایز حیاتی است: اینکه در باور شما شکستهایتان ناشی از کمبودهای شخصی و خارج از کنترل شما باشند، یا اشتباهاتی که با تلاش می توان درستشان کرد. موفقیت تنها چیزی نیست که چارچوب ذهنی شما تعیین کننده ی آن است. سلیگمن متوجه شده است نرخ افسردگی میان کسانی که شکست هایشان را پای کمبودهای شخصی شان می گذارند بسیار بالاتر است. افراد خوش بین وضعیت بهتری دارند. آنها شکست را تجربه ای می دانند که می توان از آن درس گرفت و باور دارند می توانند در آینده عملکرد بهتری داشته باشند.

این چارچوب ذهنیِ همخوان با موفقیت، نیازمند هوش هیجانی است و تعجبی ندارد که از میان بیش از یک میلیون نفری که مؤسسه ی تلنت اسمارت روی آنها تحقیق کرده، ۹۰ درصد از بهترین عملکرد ها متعلق به کسانی بوده است که از هوش هیجانی بالایی برخوردار بوده اند. حفظ چارچوب ذهنی مناسب برای موفقیت آسان نیست و به طور اخص ۷ عامل باعث از بین رفتن آن می شوند. از آنجا که این چالش ها موانعی غیر قابل عبور به نظر می رسند، مانع پیشرفت فرد می شوند و او را پایین می کشند. اما افراد موفق اینگونه نیستند و این ۷ عامل هیچگاه سد راهشان نمی شود.

article_image_one_558.jpg

1- سن

سن در واقع فقط یک عدد است. افراد موفق اجازه نمی دهند سن، شخصیت و توانایی هایشان را تعیین کند. از هر کارآفرین جوان و موفقی که بپرسید، همین را به شما خواهد گفت. هستند اساتید دانشگاهی که به شاگردان خود می گویند برای مشاوره دادن هنوز زود است و برای اینکه بتوانند به صورت مستقل به فعالیت مشاوره ای بپردازند، باید اول چندین سال برای شرکت دیگری کار کنند. اما در همین کلاس، دانشجویانی را خواهید یافت که زیر بمبارن نصایح استاد خود، در حال انجام امور مربوط به مشاوره ی مشتریان خود هستند. مردم خوششان می آید به شما بگویند سنتان اجازه ی چه کارهایی را به شما می دهد یا نمی دهد. اما شما به حرف مردم گوش نکنید زیرا افراد موفق قطعاً چنین کاری نمی کنند. آنها به قلبشان رجوع می کنند و مسیری که به آن علاقه دارند را در پیش می گیرند و اجازه نمی دهند کالبد فیزیکی، ملاک انتخاب مسیرشان باشد.

2- حرف مردم

اگر از مقایسه ی خودتان با دیگران لذت می برید و احساس خوبی پیدا می کنید، دیگر صاحب سرنوشت خود نخواهید بود. شما نمی توانید جلوی واکنش هایتان به حرف دیگران را بگیرید. اما نباید موفقیت هایتان را با آن بسنجید. بدین ترتیب، فارغ از اینکه مردم چه فکر می کنند یا چه می گویند، احساس ارزشمند بودن شما از درون خودتان نشأت خواهد گرفت. افراد موفق خوب می دانند اهمیت قائل شدن برای حرف مردم، هدر دادن وقت و انرژی است و وقتی از انجام کاری احساس خوبی پیدا می کنند، به هیچکس اجازه نمی دهند این احساس خوب را از آنها بگیرد. به یاد داشته باشید، در هر برهه ای از زمان مردم هرچه در مورد شما فکر کنند و بگویند، شما هیچوقت به خوبی یا بدی تعریف و تمجیدها یا انتقادهای آنان نیستید.

3- افراد نامناسب

افراد موفق به یک نکته ی ساده باور دارند: ما برآیند ۵ نفری هستیم که بیشترین زمان را با آنها می گذرانیم. کمی به این موضوع فکر کنید: برخی از موفق ترین شرکت های چند سال اخیر دنیا، توسط زوج های فوق العاده ای بنا شده اند که شاید همه ی ما نامهایشان را شنیده ایم. استیو جابز و استیو وزنیاک از اپل در یک محل زندگی می کردند. بیل گیتس و پائول الن از مایکروسافت در مدرسه با هم آشنا شده بودند و سرگی برین و لری پیج از گوگل نیز در استنفورد با هم ملاقات کردند. همانطور که انسانهای بزرگ به شما کمک می کنند به حداکثر پتانسیل خود برسید، انسانهای کوچک هم شما را با خودشان به قعر چاه می فرستند. علت این کار آنها منفی بافی، بی رحمی، سندرم خود قربانی پنداری، جنون یا هر چیز دیگری که باشد، این افراد استرس و کشمکشی ایجاد می کنند که باید به هر قیمتی از آن دوری کرد. اگر از جایگاه خود در زندگی راضی نیستید، به اطراف خود نگاهی بیندازید. اغلب مواقع، ریشه ی مشکلات شما افرادی است که دور و بر خودتان جمع کرده اید. به یاد داشته باشید هیچگاه به قله ی توانایی های خود نخواهید رسید، مگر آنکه خودتان را در جمع افراد درست قرار داده باشید.

4- ترس

ترس چیزی جز احساس ادامه داری که فکر و خیال به آن دامن می زند نیست. احساس خطر یک حس واقعی است. همان احساس عجیب و غریبی است که وقتی ناگهان در معرض تصادف با یک اتوبوس قرار می گیرید، به خاطر فوران آدرنالین در خون با آن مواجه می شوید. اما احساس ترس یک انتخاب است. افراد موفق بهتر از هر کس دیگری این را می دانند و به همین خاطر ترس را در ذهن خود سرکوب می کنند. آنها به احساس خوشایندی که از غلبه بر ترسهایشان پیدا می کنند اعتیاد دارند. هیچوقت در زندگی تان به خاطر احساس ترس عقب ننشینید. همه ی ما بارها این جمله را شنیده ایم که «بدترین اتفاقی که ممکن است بیفتد چیست؟ مثلاً اینکه بمیرید؟ اما مرگ بدترین اتفاقی که ممکن است برایتان رخ دهد نیست …». بدترین اتفاق در زندگی این است که اجازه دهید در عین زنده بودن، از درون بمیرید.

5- منفی نگری

زندگی همیشه آنگونه که ما می خواهیم پیش نمی رود. اما شما هم در طول شبانه روز همان ۲۴ ساعتی را فرصت دارید که بقیه نیز دارند. افراد موفق به زمان خود اهمیت ویژه ای می دهند و از هر لحظه ی آن استفاده ی مثبت می کنند. به جای اینکه بنشینند و از اوضاع گله کنند، روی تمام آنچه می توانند بابتش شکرگزار باشند متمرکز می شوند. سپس بهترین راه حل ممکن را پیدا می کنند، به سمت مشکل حمله ور می شوند و آن را پشت سر می گذارند. اما وقتی این انرژی منفی از جانب فرد دیگری ساطع می شود، باید مثل افراد موفق از آن اجتناب و خود را از منبع آن دور کرد. به بیان دیگر «اگر شخص عیبجو و ایرادگیر را فردی سیگاری بدانیم، آیا تمام بعد از ظهر کنار او می نشینید و دود سیگار او را استنشاق می کنید؟» البته که خیر. از او فاصله خواهید گرفت. با افراد منفی نگر هم باید همین کار را کرد. یک راه عالی برای متوقف کردن این دسته افراد این است که از آنها بپرسیم چه راه حلی برای مشکلی که از آن شکایت دارند پیشنهاد می دهند. بدین ترتیب یا ایرادگیری خود را ناتمام می گذارند یا بحث را در مسیری سازنده قرار می دهند.

6- گذشته یا آینده

گذشته و آینده نیز مثل ترس زاییده ی افکار شما هستند. هیچ عذاب وجدانی قادر نیست کوچک ترین تغییری در گذشته به وجود بیاورد. هیچ اضطرابی هم آینده را تغییر نخواهد داد. افراد موفق این را می دانند و روی زندگی در لحظه متمرکز می شوند. اگر مدام ذهنتان جای دیگری باشد، دستیابی به حداکثر توان برای شما ناممکن خواهد بود و نخواهید توانست واقعیت موجود هر لحظه را (با همه ی خوب یا بدش) به درستی درک کنید. برای اینکه در لحظه زندگی کنید باید این دو کار را انجام دهید:

  1. گذشته ی خود را بپذیرید. اگر با گذشته ی خود آشتی نکنید، نه تنها هیچگاه شما را رها نمی کند، بلکه آینده ی شما را نیز در دست خواهد گرفت. افراد موفق خوب می دانند که تنها زمان مناسب برای نگاه کردن به گذشته زمانی است که بخواهید به پیشرفت خود بنگرید.

  2. عدم قطعیت آینده را بپذیرید و از خودتان انتظارات خلاق واقع نداشته باشید. نگرانی در الانِ شما هیچ جایی ندارد. به قول مارک تواین: «نگرانی مثل پرداختن قرضی است که هیچوقت نداشته اید».

7- اوضاع جهان

هر چقدر اخبار را بیشتر دنبال کنید، چیزی جز چرخه ای بی پایان از جنگ، حملات خشونت بار، اقتصاد های شکننده، شرکت های در حال ورشکستگی و فجایع زیست محیطی نخواهد بود. همه ی اینها به راحتی ما را به این فکر فرو می برند که دنیا با شتابی بی سابقه در مسیر افول قرار دارد. کسی چه می داند، شاید واقعاً اینطور باشد. اما افراد موفق نگران چنین چیزی نخواهند بود چون خودشان را درگیر مسائلی که کنترلی رویش ندارند نمی کنند. در عوض، انرژی خود را روی دو چیزی متمرکز می کنند که کاملاً عنانش را در دست دارند: توجه و تلاش خودشان. آنها توجه خود را روی تمام چیزهایی متمرکز می کنند که شکرگزارش هستند و چشمشان به اتفاقات خوبی است که در دنیا رخ می دهد. افراد موفق تلاش خود را متوجه کارهایی می کنند که هر روز می توانند برای بهبود زندگی شخصی و محیط اطرافشان انجام دهند. همین قدم های کوچک هستند که دنیا را جای بهتری برای زندگی می کنند.

همه ی اینها را کنار هم بگذارید

موفقیت شما تحت تأثیر چارچوب ذهنی تان است. با نظم و تمرکز می توانید اطمینان حاصل کنید این ۷ مانع هیچگاه شما را از رسیدن به حداکثر توانتان باز نخواهند داشت.



:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

طراحی سایت دندان پزشکی به مثابه طراحی سایت پزشکی و مراکز طبی و درمانی بصورت تخصصی تر و کاربردی تر برای دندانپزشکان و لابراتورهای دندانپزشکی و ارایه دهندگان خدمات زیبایی و بهداران تجربی پیاده سازی و اجرا می شود.

اهمیت و لزوم طراحی سایت دندانپزشکی

معرفی دندانپزشک در اولویت اول کاری برای طراحی سایت دندانپزشکی است و برای اینکه تمام مردم با مجرب ترین و بهترین دندانپزشکان در ارتباط باشند لازم و ضروری به نظر می رسد.  اطراف خود را نگاه کنید، خیلی از افراد برای ترمیم و محافظت از دندان های خود به دنبال یک دندانپزشک حرفه ای و مجرب می گردند و قطعا یکی از عرصه های مهم برای جستجو چنین خدماتی اینترنت است. در حال حاضر حالت انتخاب پزشک از سسیتم سنتی و روش های مراجعات حضوری خارج شده است  و همه افراد به دنبال یک دندانپزشک خوب برای سرویس دندان های خود در فضای مجازی و اینترنت می گردند. از اینرو موثرترین و بهترین راه برای اینکه مردم به شما بعنوان یک دندانپزشک حرفه ای و مجرب سریعا دسترسی پیدا نموده و با شما آشنا شوند طراحی سایت دندانپزشکی است.

قبل از هر چیز توجه به این موضوع بسیار حائز اهمیت است که طراحی سایت به مانند تمام حرفه های دیگر در دنیای مدرن امروزی نیاز به تخصص های حرفه ای دارد. فکر کنم اگر پیش از هر چیز ابتدا شاخصه های طراحی سایت حرفه ای و طراحی سایت شرکتی را بدانید با دید بهتری اقدام به طراحی سایت خود خواهید کرد.

طراحی سایت دندانپزشکیهمچنین کلینیک های دندانپزشکی نیز برای نمایش و ارایه خدمات خود به عموم مردم و شناساندن پزشکان و برتری های خود نسبت به سایر درمانگاه ها و همچنین جذب بیماران جدید نیاز به طراحی سایت کلینیک دندانپزشکی دارند.

خدمات و امکانات طراحی سایت دندانپزشکی

طراحی وب سایت دندان پزشکی باید به شکلی حرفه ای پیاده سازی و راه اندازی گردد و کار با آن بایستی برای کاربران و مراجعان سایت ساده باشد و بازدید کنندگان به آسانی بتوانند به بخش های مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

امکانات طراحی سایت دندانپزشکی:

1- طراحی صفحه رزومه برای ارایه سوابق علمی و تجربی، مدارک تحصیلی و سرتیفکت های دندان پزشک و یا تیم دندانپزشکان.

2- طراحی بخش خدمات که کلیه خدماتی در مطب یا کلینیک دندان پزشکی انجام می گیرد بطور مفصل در این بخش پیاده سازی می شود. خدماتی نظیر: عصب کشی، کشیدن دندان، ایمپلنت، ارتودنسی، دندان عقل و یا خدمات دندانپزشکی زیبایی مانند: سفید کردن دندان ها، اصلاح طرح لبخند، اصلاح شکل و فرم دندان ها، اصلاح لثه، بستن فواصل بین دندان ها و …

3- صفحه تماس با ما برای درج آدرس کلینیک و یا مطب و شماره های تماس و فرم آنلاین ارتباط با ما.

4- طراحی صفحه تعرفه که لیستی از هزینه های هر نوع درمان یا خدماتی که روی دندان ها و لثه ها صورت می گیرد. مانند ارتودنسی، جراحی های لثه، کشیدن دندان عقل و … درج می شود. این قسمت می تواند با پیش پرداخت های آنلاین نیز همراه باشد البته نه آنچنان که در طراحی سایت های فروشگاهی و خدماتی دیده می شود اما تعرفه های ارائه شده در این قسمت به مخاطبان کمک می کند تا بودجه و نوع خدمات خود را از قبل مشخص کنند.

ساخت سایت حرفه ای دنداپزشکی5- طراحی بخش مقالات و توضیحاتی جهت آشنایی عموم مردم با بیماری ها و نارسایی های فک و لثه و دندان و مطالبی در مورد روش های درمان، مقالات آموزشی در مورد مراقبت لثه و دندان، مقالات علمی در مورد انواع ارتودنسی ها، ایمپلینت، روش های علمی جدید در مورد ترمیم دندان ها و… این قسمت از سایت کمی شباهت به طراحی سایت های علمی نیز پیدا می کند.

6- طراحی صفحه ساعات کاری برای اعلام روزها و ساعت های حضور پزشک و یا پزشان در مطب یا درمانگاه.

7- طراحی سیستم رزوآسیون آنلاین به منظور تعیین وقت قبلی یا تغییر آن از طریق وب سایت و بدون نیاز به تماس تلفنی و مراجعه حضوری.

8- طراحی سیستم پیامک برای ارسال اس ام اس جهت اطلاعیه های مهم از طریق سایت برای بیماران.

9- گالری تصاویری به منظور نمایش تجهیزات و بخش های مختلف کلینیک دندانپزشکی.

10 – طراحی بخش اتصال سایت به شبکه های اجتماعی نظیر توئیتر، تلگرام، فیسبوک و …

توانایی های پیام آوا در طراحی سایت دندانپزشکی

سایت دندانپزشکی با رعایت کامل استاندارهای طراحی سایت در دنیا؛ رعایت اصول سئو و پیاده سازی تکنیک های بهینه سازی وب سایت؛ طراحی سایت دندانپزشکی بصورت کاملا واکنشگرا که نسبت به صفحات نمایش موبایل و تبلت انعطاف پذیر باشد؛ بهره گیری از  متدهای روز دنیا در ساخت سایت کلینیک دندانپزشکی؛ معرفی و شناساندن سایت به موتورهای جستجوگر به ویژه گوگل و بسیاری از مزایای  دیگر که در طراحی سایت دندانپزشکی شما انجام خواهد گرفت  از توانایی ها و مزایای طراحی اینگونه سایت ها توسط تیم زبده پیام آوا می باشد.

از سوی دیگر همچنانکه این روزها بحث بر سر  روش های بهینه سازی سایت زیاد شده است پیام آوا نیز به صورت تخصصی به این موضوع توجه ویژه دارد. سئو سایت ها با کاربری های مختلف بر اساس الگوریتم های موتورهای جستجو بسیار حائز اهمیت است چرا که از این طریق آمار بازدید و ترافیک سایت  بالا رفته و خواسته های مدیران سایت تامین می گردد که پیام آوا در طراحی سایت دندان پزشکی به این اصل مهم توجه ویژه دارد.

 

 

 

نمونه های متعدد از پروژه طراحی وب سایت برای پزشکان و متخصصان دندانپزشکی توسط پیام آوا اجرا شده است که از جمله : طراحی سایت کلینیک تخصصی دندانپزشکی دکتر مهرداد، طراحی سایت مطب دندانپزشکی دکتر مازیار، طراحی سایت زیبایی دکتر علیرضا سودمند و ...پیام آوا همچنین می تواند با هزینه های اندک تبلیغات گوگل را برای سایت شما انجام دهد تا از همان روزهای نخست بارگزاری سایتتان در رتبه های برتر گوگل دیده شوید.



:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردين 1399 | نظرات ()